Bosch PHL206HNL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch PHL206HNL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

frans_b 06-02-2008
Geschreven voor: Bosch PHL206HNL

Ik heb deze kookplaat sinds een maand en hij is zachtjes gezegd onhandig. Eigenlijk kan je niet meer dan twee pitten tegelijk gebruiken tenzij je kleine pannen gebruikt (straal 20 cm of minder). Ze branden goed en het wordt snel warm dus dat zit wel goed. Maar ik vind de plaat zeer onhandig. Koken doe je dagelijks en voor een gezin is deze plaat niet aan te bevelen. Het zou fijn zijn als Bosch (maar ook andere producenten) zou vermelden met hoeveel pannen je tegelijk kan koken. Voor deze kookplaat geldt dat dat kan met 1 pan van 20 cm en drie van 18 cm. En dan kan je iets groters op de wokpit kwijt. Gebruik je grotere pannen dan kan je met slechts twee uit te voeten tenzij je alles schots en scheef zet. Voor hen die het niet weten glas is mooi maar het is poetsen om het mooi te houden.