Bosch Serie | 8 PIP801N17E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie | 8 PIP801N17E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

kwebbel 25-09-2015
Geschreven voor: Bosch Serie | 8 PIP801N17E

Deze inductieplaat van Bosch is een stijlvolle plaat. Het heeft veel opties doordat de langwerpige warmtebron ook te gebruiken is voor losse pannen. Het is makkelijk in gebruik, er hoeven geen ingewikkelde handelingen te worden verricht voor het aanzetten en het veranderen van de temperatuur. De plaat is ideaal om schoon te houden, warme doek om het vuil eraf te halen en even na poetsen met een zachte doek voor de glans.

Albert 11-08-2015
Geschreven voor: Bosch Serie | 8 PIP801N17E

prachtig en gebruiksvriendelijk apparaat,in het begin even wennen
maar de kookplaat is voor ons een aanwinst in de keuken.

Helmutt1971 30-06-2015
Geschreven voor: Bosch Serie | 8 PIP801N17E

We hebben de kookplaat sinds kort en voor het eerst er op gekookt, hij bevalt prima mooie strakke vormgeving en vooral snel warm en net zo snel weer afgekoeld.

Top product!!

SmI70 18-06-2015
Geschreven voor: Bosch Serie | 8 PIP801N17E

hiervoor altijd op gas gekookt, werkt bijna hetzelfde maar deze inductie plaat is makkerlijker te bedienen, heeft schitterend aanzien en eenvoudig schoon te maken. Ook flex-deel van de kookplaat is ideaal voor langwerpige pannen voor bijv. vis of grill.

PeterTimmermans1963 04-06-2015
Geschreven voor: Bosch Serie | 8 PIP801N17E

Bediening met tiptoetsen is geweldig. In een oogopslag zie je welke kookzones actief zijn en op welk vermogen. Het automatisch uitschakelen is ook erg handig, zo kun je dat in ieder geval niet meer vergeten!
De kookplaat ziet er strak uit en past in een moderne keuken. Wij hebben de kookplaat laten verzinken in het aanrechtblad waardoor het een vlak geheel wordt. Erg handig met schoonmaken. Er is ruimte genoeg voor meerdere grote pannen wat erg fijn is bij het bakken of koken van verschillende gerechten in grote pannen.
De kookplaat heeft veel goed doordachte mogelijkheden, onder andere de ingebouwde timer, flexibele zone en Powerboost hebben een meerwaarde waardoor je graag aan het koken bent. Kortom wij zijn in korte tijd erg tevreden over deze aanschaf.

HenMvanV 14-05-2015
Geschreven voor: Bosch Serie | 8 PIP801N17E

Mooie uitziende kookplaat met duidelijke aanwijzingen en vormgeving.
De plaat is erg snel en koken kost dus een stuk minder tijd. En dat scheelt weer energie!

4morgen 21-01-2015
Geschreven voor: Bosch Serie | 8 PIP801N17E

De aankoop is voor ons gebaseerd op het uiterlijk en integratie met het werkblad en de mogelijkheden om veilig te koken.

TVD141225 25-12-2014
Geschreven voor: Bosch Serie | 8 PIP801N17E

Wij kunnen nog niet goed beoordelen daar wij hem pas een paar weken hebben en pas sinds een paar dagen gebruiken. De Keuken is pas gereed.
Wij hebben hiervoor al een inductiekookplaat van Bosch gehad.
Hier hebben wij 9 jaar ongestoord gebruik van kunnen maken. Hij zag er nog zeer goed uit.
Dus wij zijn niet bezorgd over de duurzaamheid en het gebruik van de kookplaat.

deniseberghuis 14-12-2014
Geschreven voor: Bosch Serie | 8 PIP801N17E

geweldig en snelle plaat......: Ik ben een keramische plaat gewend maar wil nu al niet meer terug naar mijn oude toestand. Ben heel erg tevreden. Maar ben ook erg nieuwsgierig naar jullie foodprocessor, zou ik met dit apparaat ook zo blij zijn?

MiaG 12-12-2014
Geschreven voor: Bosch Serie | 8 PIP801N17E

Ontzettend fijne kookplaat! Is snel warm en heel makkelijk in gebruik. Even snel water koken gaat bijna, al dan niet sneller dan met de waterkoker. Ook lijkt het bakken van eten zelfs fijner te gaan dan op gas. Een extra pluspunt is het schoonmaken, doekje erover en klaar!

Sandra.A 02-11-2014
Geschreven voor: Bosch Serie | 8 PIP801N17E

Een fijne, mooi vormgegeven kookplaat met veel opties. De kookplaat beschikt ook over een boost functie, deze is heel handig als je snel iets op temperatuur wilt hebben. De kookplaat is eenvoudig te bedienen en bevalt ons goed. Het enige minpunt van de plaat is dat deze krasgevoelig is. Helaas hebben wij al een paar krassen in de kookplaat bij normaal gebruik. Nu heb ik geen ervaring met andere zwarte inductieplaten, dus wellicht dat andere platen ook krasgevoelig zijn. Functionaliteit is top!