Pelgrim GKB677W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pelgrim GKB677W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

tante bep1955 09-11-2010
Geschreven voor: Pelgrim GKB677W

heel slecht toestel. brand in ook al maak je direckt schoon.bij schoonmaken kans op verstopping van gaspit waarvoor je duur moet betalen als je niet weet dat daar het probleem ligt. de knoppen kunnen smelten als per ongeluk een te grote pan voorop hebt staan. kortom ook wij overwegen om een ander in te zetten.

willemtell 2 23-02-2009
Geschreven voor: Pelgrim GKB677W

Sinds enige maanden in gebruik, bevalt goed. schoonmaken was in het begin een probleem, inbranden van de kookplaat om de pitten, dit besproken met Pelgrim, hebben gratis Atagshine opgestuurd, hiermee behandeld en is nu uitstekend schoon te houden.

AntWoman 17-02-2008
Geschreven voor: Pelgrim GKB677W

Ik ben op alle punten zéér te spreken over deze kookplaat! Het schoonmaken en -houden ligt aan jezelf, een kookplaat moet je altijd gelijk schoonmaken! Niet wachten tot de volgende dag of tot na de volgende kookbeurt! Het schoonmaken gaat hier dan ook gewoon goed. De electrische vonkontsteking werkt perfect! Niets dan lof!

Steenwijk 27-01-2008
Geschreven voor: Pelgrim GKB677W

Een waardeloos gasstel. De RVS plaat is geborsteld RVS. Deze brand verschrikkelijk in en is daarom niet schoon te krijgen. Verder start de elektronische ontsteking slecht. Tobben om deze aan te krijgen. Kortom een ergernis in onze keuken.

p.th.de jong 25-12-2006
Geschreven voor: Pelgrim GKB677W

Mooi apparaat om te zien. Werkt goed. Op geen enkele manier krasvrij of goed
schoon te houden. Bevestiging onder branders is niet demontabel. Hierdoor is
plaat niet goed schoon te houden. Ook erg krasgevoelig. Ondanks slechts enkele
maanden in gebruik gaat hij er weeruit. Ergenis in onze nieuwe dure keuken. We
gaan nu voor gas op glas