ETNA A039VWRVS Gas Cooker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA A039VWRVS Gas Cooker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

ArnoldGera 07-04-2010
Geschreven voor: ETNA A039VWRVS Gas Cooker

Ook wij hebben problemen met de ontstekers. In de handleiding bij deze kookplaat staat: schoonmaken met een sopje. Nou, NIET DOEN! De automatische ontstekers blijven urenlang tikken. Alleen de stroom eraf halen helpt. Nu begint het ook al spontaan, zonder dat we de kookplaat hebben schoongemaakt. GEEN GOED PRODUCT!

anne61 06-04-2010
Geschreven voor: ETNA A039VWRVS Gas Cooker

Wij hebben deze kookplaat eind 2010 gekocht. Een absolute miskoop. De vonkontsteking gaat spontaan vonken. Dit duurt urenlang! Volgens Etna komt dit door het overmatig morsen van vocht. Nu vergeet het maar. Bij normaal gebruik van dit fornuis kan een minimale hoeveelheid vocht eenvoudig weglekken onder de kookplaat en voor dit euvel zorgen. Etna weigert verantwoording voor het probleem te nemen en schuift de schuld op de gebruiker. Wij zijn nu in onderhandeling met de winkelier. Mijn advies: nooit kopen dit fornuis.

H. van der Heyden 12-01-2010
Geschreven voor: ETNA A039VWRVS Gas Cooker

Ik heb eind 2007 de ETNA gaskookplaat Avance 039vwrvs gekocht met wokbrander.Deze komt niet voor in de lijst maar het betreft de vonkontsteking. Een absoluut nadeel van het ontwerp ervan is dat de gaskranen met geïntegreerde vonkontsteking niet vochtdicht geisoleerd zijn. Eén ongelukje op de kookplaat en je vonkontsteking maakt direct kortsluiting en de aardlekschakelaar activeert!Dus alles donker. Of de ontsteking blijft urenlang doorgaan met vonken, zodat je die af moet koppelen en wachten tot de boel weer is opgedroogd. Beetje vochtig reinigen van de RVS-kookplaat nabij de knoppen? Forget it! Na enkele keren vochtig te zijn geworden oxideren de contacten en weigeren ze helemaal. Andere merken zoals Zanussi hebben hier beter over nagedacht en de vonkontsteking met rubberhoesjes vochtdicht afgesloten. De vonkontsteking staat ook niet voor niets nr 1. in de klachten en vragenlijst bij ETNA/ATAG. Voor mij geen 2e ETNA kookplaat meer. Het betreffende keukencentrum heeft hem ook uit de verkoop gehaald.