Bauknecht TGV5590SW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht TGV5590SW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Frans Keul 21-11-2012
Geschreven voor: Bauknecht TGV5590SW

Gekozen vanwege de voorgaande recenties. Gebruiksgemak een 6, bij 4 pannen past het maar net. Vormgeving een 7, mooi om te zien, wat moeilijker schoon te maken. Mogelijkheden een 7, de wokbrander word door ons veel gebruikt en werkt prima. Maar duurzaamheid een 1, de rubber voetjes van de pannendragers laten na een jaar los. Vervangen kost 3.50 per stuk, maal 4 dus 14 per pannendrager per jaar. Deze reserve onderdelen passen helaas vervolgens niet en vallen er onder uit, als de drager oppakt om de kookplaat schoonmaken.

Frans Keul 18-03-2017

Helaas geen oplossing. Ook de bestelde vervangende rubber voetjes raakten zeer snel los. Alleen bij de wokbrander hebben we geen problemen.

Marco 07-03-2017

Wij hebben nu hetzelfde probleem dat de rubber voetjes losraken.
Hoe heeft u dit uiteindelijk opgelost?

CindyC74 10-02-2010
Geschreven voor: Bauknecht TGV5590SW

Heb deze kookplaat nu enkele weken in gebruik en ben zéér tevreden. Speciaal gekozen om de grote brander niet in het midden te hebben, maar aan de zijkant. Wat ik vooral fijn vind zijn de kleine pandragers. Wilde niet meer van die grote pandragers want deze zijn zo lastig schoon te houden. Na het koken doe ik de pandragers in een sopje van allesreiniger en dan ga ik met een natte doek over het glas, wrijf het met een droge doek na en klaar!
Ook een voordeel is: geen vlam, geen gas! Handig voor mensen die wel eens vergeten of ze het gas hebben uitgedraaid of niet!

Johan471 12-11-2006

Ziet er mooi uit, maar is niet praktisch. Wij hebben hem nu 2 maanden. De
pitten zitten niet op goede plaats (grote pitten voor) en dit is niet zelf om
te wisselen. Er zitten grote gietijzeren dragers voor de pannen op, maar
hierdoor is de warmteoverdracht naar de pannen niet goed. Tot slot, dat glas is
wel mooi maar zo lastig schoon te houden. Ik zou kiezen voor een rvs van een
betere kwaliteit. Er is bij dit product alleen gekeken naar de vormgeving.