M-System MGKWL75IX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de M-System MGKWL75IX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

amv 01-09-2010
Geschreven voor: M-System MGKWL75IX

Ik heb de gaskookplaat sinds enkele maanden in huis, maar ben er niet zo tevreden over.
Eerst bleken de branders het niet te doen, toen heeft een monteur van Boretti nieuwe sproeiers erin gezet.
Daarna sloegen de branders steeds af als je het vuur laag zette, waarop weer een monteur moest komen.
Deze heeft vervolgens de branders wat hoger afgesteld.
Nu nog steeds gaat de kleine brander uit als het vuur laag zet. Niet echt handig dus.
Ook de wokbrander vindt ik te heet, als je vlees bakt bijvoorbeeld, dan blijft hij heel heet op de laagste stand en kun je niet anders dan de pan maar verplaatsen naar een kleinere pit.
Dit had ik met mijn vorige fornuis, een etna, nooit..
deze werkte uitstekend.
Ook het schoonmaken valt tegen, er blijven waterkringen achter op het RVS, en aangezien ik niet met schuurmiddelen wil poetsen, erg lastig om schoon te maken, het bljft zichtbaar..
Ook hier had ik bij mijn vorige fornuis nooit last van..
Ik dacht, Boretti is wel goed, dus M-system ook, maar ik had liever een andere gehad..