Siemens ER77460 NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens ER77460 NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jeske1983 20-02-2009
Geschreven voor: Siemens ER77460 NL

Kook nu sinds een paar weken op deze plaat. Ik was er bang voor de functionaliteit omdat ik in eerste intantie een 90 cm wilde, maar deze bleek later niet te passen in onze keukenopstelling. Hierdoor hebben wij gekozen voor deze 70 cm plaat. Tot nu toe ben ik er tevreden. Ik heb nog geen last gehad van ruimtegebrek. Ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen problemen hebben met de grote pit rechtsachter, wij hebben tegels, maar als je iets hebt wat kan smelten zal dat ook zeker gebeuren. De wokbrander heeft voor ons voldoende power. Het design is er fraai, al ga ik er niet om liegen dat het zeer zeker poetsgevoelig is, maar ik verwacht niet anders dan dat dit bij elke gas op glas plaat is. Vooralsnog een tevreden klant!