Pelgrim IDK826ONY

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pelgrim IDK826ONY op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

ronald292 05-11-2012
Geschreven voor: Pelgrim IDK826ONY

UPDATE
Nog eens gemaild met Pelgrim of enige coulance getoond zou kunnen worden.
Antwoord: ..wij delen u mee dat wij helaas geen coulance kunnen verlenen omdat er geen garantie meer van toepassing is...

Het is duidelijk dat Pelgrim niet weet wat coulance betekent. Als we nog garantie zouden hebben was coulance überhaupt niet van toepassing. Het gaat er juist om dat je als bedrijf een gebaar maakt als een duurzaam apparaat toch stuk gaat buiten de garantietermijn. Je zou er nog een zaak van kunnen maken, maar ja, we gebruiken de tijd liever om weer te koken op een ander merk inductieplaat. Dit keer eentje met 5 jaar garantie.

ronald292 23-10-2012
Geschreven voor: Pelgrim IDK826ONY

Op zich een goede en handige kookplaat vanwege de ruimte voor grote pannen.
Maar, na drie jaar stuk!! Linkerzijde werkt niet meer. Voor een dergelijk apparaat is dat ronduit slecht. Een of meerdere printen zijn stuk. Kosten per print ca €150-€300 excl. voorrijkosten en monteur.
Dat is een pittige reparatie.
Als je op marktplaats kijkt zie je zo een stuk of 5 Pelgrims met kapotte (meestal) linkerzijde.
Voor mij géén Pelgrim meer.