Fagor 5CFI-5GL / NAT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fagor 5CFI-5GL / NAT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

elisabeth 02-03-2010
Geschreven voor: Fagor 5CFI-5GL / NAT

Deze kookplaats is mooi van vorm en makkelijk in het gebruik. De onderdelen zijn moeilijk schoon te maken en worden nu al, na een paar maanden, kaal.

Kees1965 25-08-2009
Geschreven voor: Fagor 5CFI-5GL / NAT

Nou ik heb em ook aangeschaft. En hij is mooi!!!! Mooie stoere pitten. Makkelijk in onderhoud. Prima prestatie's. Kortom; een aanrader.Ook vermeldenswaardig is de goede service van Fagor. Per abuis had ik de aardgasuitvoering besteld. Echter ik moest de propaan/butaan uitvoering hebben. Na telefonisch contact met Fagor kon ik de kookplaat zonder problemen omruilen.

J.H.Koning 16-07-2008
Geschreven voor: Fagor 5CFI-5GL / NAT

toen ik deze gas op gas kookplaat zag wilde ik hem ook hebben en ik moet zeggen hij voldoet buitengewoon goed aan mijn verwachtingen. ziet er heel mooi uit
op de gietijzeren pannendragers blijven de pannen goed staan en makkelijk schoon te maken .
enige minpuntje is dat er geen beveiliging op zit voor als het gas bv.zou uitwaaien het gas dan afgesloten word.
verder is het een super gas op glas kookplaat !!