Whirlpool ACM 702/NE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool ACM 702/NE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Trotse bezitter kookplaat 09-11-2011
Geschreven voor: Whirlpool ACM 702/NE

Ik had dit veel eerder moeten doen op inductie koken. Wij hebben altijd op gas gekookt, maar we gingen verhuizen moesten noodgedongen op keramisch koken. Dat is drama, Door een ongelukje is de glasplaat kapot gegaan. En hebben we nu inductie, echt super.

Tot nu toe een super aankoop, reageert heel snel. Wordt heel snel warm en koelt heel snel af!! Een aanrader. Het is echt leuk om te koken op inductie.

babette28 23-05-2010
Geschreven voor: Whirlpool ACM 702/NE

Ik heb deze inductieplaat aangeschaft en ben ZEER tevreden. Hij overtreft mijn verwachtingen. Waar ik met name heel blij om ben is dat de pannen zeer snel warm worden. Water kookt bijvoorbeeld eerder in een pannetje op de plaat dan in een waterkoker. Tiptoets bediening en timer is ook erg fijn. Echt een aanrader dus.

Ik had hem eerst besteld bij Beste Keus.nl, echter na 2 maanden hadden zij hem nog steeds niet op voorraad. Heb hem toen besteld bij Bemmel&Kroon, hetgeen ik je ook kan aanraden, ik had hem binnen 3 dagen in huis. Kreeg bij Beste Keus.nl overigens wel direct zonder enig probleem mijn geld terug.

naamisingebruik 17-02-2012

Hallo Babette, heb jij ook wel eens dat je de bedieningstoetsen eigenlijk niet hoeft aan te raken om ze toch in te drukken? Ik bedoel, zonder ze echt aan te raken gaat de plaat toch aan/uit?