CASO Germany Vario Power 3400 CHEF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de CASO Germany Vario Power 3400 CHEF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

foraloysius 14-03-2016

Mooie kookplaat maar niet zo praktisch

Ik heb deze kookplaat via bol.com gekocht. Ik was op zoek naar een tweepitter en vond deze er erg mooi uitzien door het helemaal vlakke design. Verhitten gaat snel, maar sudderen en warmhouden gaat minder goed doordat deze kookplaat op de lagere standen niet constant verwarmt, maar steeds in- en uitschakelt. Bij het instellen van een temperatuur in plaats van een vermogensstand, is het lastig dat de meting niet constant hetzelfde is. Als de kookplaat warm is, meet hij een andere temperatuur op een bepaalde instelling dan wanneer hij koud is. Dus je moet blijven controleren of het niet te hard gaat.
De kookplaat is gemakkelijk schoon te houden omdat hij vlak is (op een naad na tussen beide kookzones) en omdat hij niet erg heet wordt. Gemorste dingen branden niet in. En als je wilt kun je zelfs met keukenpapier eronder koken.