De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de ETNA KI129ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s**********@g******** 13-06-2024

Slechtste aankoop voor een fors bedrag!

Geschreven voor: ETNA KI129ZT

Hèb product heb ik in augustus 2022 gekocht! 7 maanden later deden de touchscreens knopjes niet meer! Deze zijn allemaal vervangen ! Nu weer nog niet eens 2 jaar later alle inductieplaten niet aangaan en al 3 weken wachten op monteur!

Pluspunten

• Fijne ruimte tussen plaatjes
  • De plaatjes worden snel warm

Minpunten

• Niet te makkelijke bediening
  • Te vaak storingen

ATAG-Benelux 18-06-2024

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de kookplaat en onze service zo teleurstellend is. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan je contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen sturen naar webcare@atagbenelux.com?

Ellen
Webcare ETNA