De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI560KZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

de2burgjes@gmail.com 16-07-2024

een plus voor ouderen.

Geschreven voor: ETNA KI560KZT

Ik vind dit voor oudere een uitkomst. Wij hebben altijd een gevecht met tip toetsen. En nu hebben we eindelijk een kooktoestel met draai knoppen .wat een uitkomst voor ons.

Pluspunten

• draaiknoppen

f***********@c***** 21-06-2024

Tot nu toe tevreden

Geschreven voor: ETNA KI560KZT

We hebben de kookplaat online besteld en zelf geïnstalleerd. Er zat al een snoer aangesloten, dus er was alleen nog een losse stekker nodig. De plaat functioneert tot nu toe goed. Wel maakt de ventilatie meer geluid dan verwacht en is het lastig de kookplaat markeringen te zien ( waar zit het midden?). Ook is het jammer dat de krachtigste plaat linksachter zit ipv vooraan.

Pluspunten

• Met snoer
  • Knop bediening

Minpunten

• Markering slecht zichtbaar
  • Aan/uit wel tiptoets
  • Geluid ventilatie
ATAG-Benelux 27-06-2024

Beste heer / mevrouw,

Fijn dat de installatie goed is verlopen en dat de kookplaat goed functioneert. Soms kan het zijn dat de markeringen wat slechter zien zijn door de licht inval.

We willen je bedanken voor het schrijven van deze review en wensen je veel kookplezier.

Kim
Webcare ETNA

Ton 17-05-2024

Zeer geschikt voor oudere personen

Geschreven voor: ETNA KI560KZT

Wij zijn een wat ouder stel en hebben daarom deze kookplaat gekozen omdat dit de bijna de enige is met draaiknop.
Mijn was gewend met draaiknop en is hier reuze blij mee. De kookplaat voldoet aan al onze verwachtingen en zelfs meer

Pluspunten

• Draaiknop
  • warmte controle via 1-9

Minpunten

• niet
  • niet

ATAG-Benelux 21-05-2024

Beste Ton,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! Het doet ons goed dat de kookplaat met de vertrouwde draaiknoppen zo goed bevalt en dat de kookplaat aan jullie verwachtingen voldoet.

Wij wensen jullie heel veel kookplezier!

Ellen
Webcare ETNA