Brandt TI312BT1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Brandt TI312BT1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

menm5961 25-02-2007
Geschreven voor: Brandt TI312BT1

na 12 jaar begon onze etna inductiekookplaat kuren te vertonen. Omdat we zo gewend zijn aan het gemak van inductie ( combinatie van gas en electra) zijn we gaan kijken naar een nieuwe. We wilden in ieder geval een plaat zonder randjes, omdat dit bij het schoonmaken altijd een probleem gaf. verder stelden we weinig eisen. een timer gebruiken we nooit. gewoon een eenvoudige helemaal gladde plaat. Zo kwamen we uit bij Brandt. hij doet het prima. enige opmerkingen zijn wel op zijn plaats. het is een glazen plaat. die blijft na het koken wel wat langer warm. er zit wel een warmteindicator op. en de tiptoetsen luisteren wel nauwkeurig. we hopen dat deze net zo lang mee gaat als de etna