ATAG IG9271MBA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de ATAG IG9271MBA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

niels72 08-06-2010
Geschreven voor: ATAG IG9271MBA

We hebben dit product ongeveer 2.5 jaar geleden als onderdeel van een nieuwe keuken gekocht. Al vrij snel bleek de inductieplaat te overhitten en sloeg het apparaat af. Na diverse malen met de servicedienst gebeld te hebben, waar we te horen kregen dat we de plaat vast niet goed ontvetten, kwam er een monteur langs. Deze kon niets vinden en we kregen ander schoonmaakmiddel. Het probleem bleef aanhouden en opnieuw na lang aandringen een monteur langs laten komen. Deze vertelde dat er vaker problemen waren met de besturing die blijkbaar de koeling (ventilatoren) niet goed aanstuurde en dus oververhitting tot gevolg had. Dit had niets te maken met het schoonmaken van de plaat. Monteur heeft besturing vervangen en probleem opgelost. Jammer dat we zo lang door de telefonische servicedienst van het kastje naar de muur zijn gestuurd terwijl dit probleem dus bij Atag bekend was. Nu sinds een half jaar is de piezo ontsteking voor de wokpit kapot. Alleen aan te steken met een aansteker dus. Net gebeld naar de servicedienst en blijkt dat de garantie op de plaat maar 2 jaar is. Als we binnen 30 dagen na aankoop ons geregistreerd hadden (wie doet dat die midden in een verbouwing zit??) was de garantie verlengd naar 5 jaar. Nu komen alle kosten voor onze rekening. Bottom line: veel problemen in korte tijd en slechte service. Volgende keer, geen Atag meer.