Bauknecht ETPI 8740 IN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht ETPI 8740 IN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

Mare1971 24-10-2012
Geschreven voor: Bauknecht ETPI 8740 IN

De kookplaat heeft een mooie vormgeving maar het is enorm vervelend dat de kookzones weinig flexibel zijn. Een afwijking van 2cm, en de zone werkt niet.
Op het moment dat je iets moet koken in 4 kleinere pannen heb je een probleem want de grotere kookzones werken alleen met grote pannen. Heel frustrerend daar sta je dan bij je nieuwe kookplaat maar 4 pannen maar je kunt het gerecht niet verwarmen omdat de pan te klein is voor de zone. Sommige zones maken een tikkend geluid tijdens het koken.

Flozem1979 27-08-2012
Geschreven voor: Bauknecht ETPI 8740 IN

Vervelend dat de kookzones weinig flexibel zijn. Een afwijking van 2cm, en de zone werkt niet. Daarnaast blijken de zones gevoelig voor Fissler braadpannen die geen volledig magnetiseerbare borem hebben (putjes by design).

We hebben sinds de installatie niets dan problemen met dit model. Na één week sloeg de stop eruit: defect. Gerepareerd binnen garantie - drie printplaten vervangen: wederom binnen één week defecet (zelfde euvel).

Nieuwe plaat ontvangen welke het twee maanden heeft volgehouden. Nu wederom defect (zelfde euvel).

We wachten op de servicemonteur. We hopen op geld retour zodat we een degelijke kookplaat kunnen kopen van een ander merk.