Fagor IF-40 AS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fagor IF-40 AS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Claire_ 13-01-2014
Geschreven voor: Fagor IF-40 AS

Erg teleurgesteld in dit product en nog meer in de klantenservice van Fagor. Zeer onprofessioneel. Laatste product van Fagor dat ik heb gekocht.

g h kroese 01-02-2012
Geschreven voor: Fagor IF-40 AS

Een aanvulling op onze beoordeling van de Fagor IF-40AS is eigenlijk niet nodig. Hij voldoet geheel aan onze verwachting. Gebruik en onderhoud en functioneren buiten kijf. Een ontdekking!
vr.gr. g h kroese

g h kroese 11-10-2011
Geschreven voor: Fagor IF-40 AS

Noodgedwongen overgeschakeld op elektrisch koken ivm met verhuizing naar seniorenflat. Na informatie en beraad de Fagor IF-40AS aangeschaft. Niet geweten dat koken op inductie zo eenvoudig en leuk zou zijn. Dit hadden we jaren eerder moeten doen. Geweldig! Kopen via internet is een fluitje van een cent. Redelijke prijs en vlotte service. Wij zijn heel content en tevreden.

arnoudj 05-03-2013

Ik heb sinds kort een andere kookplaat die op een vreemde manier zijn werk doet, met stoten hoog vermogen. Plaats ik een pan met water op een pit, breng ik die aan de kook op hoog vermogen 8/9, kookt het water dan zet ik het op een lagere stand, 5 a 6 van 9 dan zie je de stoten energie doordat het water even kookt (je ziet de belletjes), dan even niet (geen belletjes meer), dan weer wel (weer belletjes) etc.
Kan je me vertellen of deze plaat het ook zo doet?
Dank bij voorbaat,
Paul

Tomtomtom 14-12-2010
Geschreven voor: Fagor IF-40 AS

Heb dit apparaat nu een paar dagen. Voordeel is dat hij in een normale uitsparing kan terwijl hij toch breder is dan mijn vorige (vorige was 58cm breed en deze 63cm). Ander voordeel bovenop mijn vorig is dat hij 4 boosters heeft en mijn andere er 2 had. Mijn vorige had ook problemen om kleinere pannen op een groter pitje te plaatsen. Voordeel is ook dat elk pitje een aparte bediening heeft. Prettig is ook de prijs, als je naar de specificaties kijkt en vergelijkt met andere merken is de prijs dik in orde

Ik heb één klein nadeeltje kunnen ontdekken en dat is dat de tiptoets bediening heel gevoelig is dus als je de kookplaat schoonmaakt met een doekje gaat hij piepen.

Hoop dat deze het langer goed zal doen dan mijn oude AEG inductieplaat. Deze heeft het maar 8 jaar vol gehouden en is in die tijd ook al een keertje gerepareerd. Laatste repartie zou ik op 800 a 900 Euro uitkomen. Belachelijk gewoon dit soort service. Dit is nog duurder als een zelfde type van AEG zelf.

amsterdam48 07-12-2010
Geschreven voor: Fagor IF-40 AS

Na verschillende prijsvergelijkingen en me goed te laten informeren heb ik een Facor inductie kookplaat type 1F40 AS in gebruik genomen.Veel mogelijkheden zoals: Selectie van de kooktijd en Boosterfunctie waarmee je snel de maximale temperatuur bereikt op alle vier de zone's. Functie directe toegang: hiermee heb je direct toegang tot een geselecteerd vermogen en functie totaal. Eindtijd programmeren: Hiermee kun je de eindtijd en de duur van de bereiding instellen is erg makkelijk. Prachtige uitstraling, makkelijk te bedienen, uitstekend schoon te houden. Een geweldige kookplaat met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader.