Fagor IF-4AX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fagor IF-4AX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Mario Vos 02-02-2012
Geschreven voor: Fagor IF-4AX

Prachtige kookplaat van Fagor. Kookt water sneller dan waterkoker en met minder energie. Helaas was de linkerhelft van de kookplaat al de tweede dag defect. En dan is het een regelrechte schande dat er pas drie dagen later iemand komt repareren. Eigenlijk hoor je meteen een nieuwe plaat te krijgen. Dikke onvoldoende voor Fagor en de leverancier www.keukenloods.nl!

Wim Ramakers Landgraaf 01-06-2011
Geschreven voor: Fagor IF-4AX

Ruim 2 jaar geleden hebben wij een inductieplaat van Fagor gekocht via internet. Perfecte levering en achteraf pas de rekening. Er hebben zich gedurende deze periode enkele problemen voor gedaan. Na een telefoontje kwam de servicedienst direct. Omdat er problemen bleven heeft Fagor een nieuwe inductieplaat (IF4AX zonder kosten) opgestuurd naar de servicedienst en zijn de inductieplaat direct komen vervangen. Perfecte service. Ik kan Fagor aan iedereen aanbevelen.

farah66 04-02-2011
Geschreven voor: Fagor IF-4AX

heel mooie kook plaat veel mogelijkeheden ,goed afgewerkt rvs, makelijke om schoon te houden,een paar weken in bezit,