Fagor IFT-84R

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Fagor IFT-84R op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Hilfe 22-06-2012
Geschreven voor: Fagor IFT-84R

Deze kookplaat is wat breder dan standaard. Daardoor komen de pannen wat minder in gedrang met elkaar. Omdat we veel wokken, is dat prettig. Jammer is, dat er geen RVS rand omheen zit. Het oogt wat kwetsbaar zo. De tiptoetsen zijn soms wat weerbarstig. Dat leidt tot aftrek van punten. Voor de rest niets dan lof over de capaciteit. Het kookt geweldig.
Opeens is de plaat gestopt. Fagor gebeld en nu afwachten hoe snel de service is. Wordt vervolgd dus.

hilfe 31-08-2012

De follow up was prima. Telefonisch de tip gekregen om de plaat eens 10 minuten stroomloos te zetten. Zo gezegd, zo gedaan en het werkte. Niettemin de monteur laten komen. De keek alles na en verwachtte dat het eenmalig zou zijn. Zou het weer gebeuren, dan krijgen we een nieuwe plaat. Het is niet meer gebeurd.

arnoudj 30-08-2012

En wat was het vervolg?