Sennheiser HD419

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser HD419 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Tukkertuk 17-10-2014
Geschreven voor: Sennheiser HD419

Geluid gewoon goed, niks mis mee.
Draagcomfort is meer dan uitstekend.
De vormgeving is goed, echter niet de blitste....maar daar gaat het uiteindelijk ook niet om.

Kortom tevreden

mrhofstra 06-09-2014
Geschreven voor: Sennheiser HD419

Deze koptelefoon is gewoon waardeloos, iets beter dan de 5 euro en weg geef modellen. Het geluid is alles behalve wat je van Sennheiser gewent bent. Het bas is niet alleen overduidelijk aanwezig op een onprettige manier want alles vervormt. Het mid is in zijn geheel afwezig en maakt het een teleurstellende ervaring om hier 50 euro voor neer te leggen. Het hoog laat ook duidelijk van zich af weten. Al met al gewoon een koptelefoon waar Sennheiser zich voor moet schamen. Draagcomfort, Vormgeving zijn zoals we gewend zijn van Sennheiser gewoon erg goed en de duurzaamheid zal naar mijn ervaring met Sennheiser denk ik wel goed zijn. Wil je een betaalbare Sennheiser neem dan de 500 serie zoals de HD515, die klinkt voor zijn geld wel goed. de HD515 krijgt van me een 6 voor Geluidskwaliteit want ook de HD515 kent zijn meerderen, de HD800 is de topper maar te duur. Ook de HD465 van 15 jaar geleden klinkt veel beter dan deze 419.

Eind oordeel, niet kopen.