Philips SHP8000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHP8000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Anouk31 29-01-2014
Geschreven voor: Philips SHP8000

Miskoop. Deze koptelefoon heeft me in de korte tijd dat ik hem heb al letterlijk hoofdpijn bezorgd. Het geluid is nogal drukkend, erg dof, een beetje hetzelfde geluid wat je krijgt als je een luidspreker in een kartonnen doos zet. Voor degenen die (net als ik) van een 'open' geluid houden, en het belangrijk vinden om de kleinste details nog te kunnen horen, is het dan ook geen aanrader. Want die lijken te verzuipen in een zee aan lage frequenties.

vanvlietm 21-01-2013
Geschreven voor: Philips SHP8000

Ik heb deze koptelefoon nu een aantal weken in mijn bezit en ik moet zeggen: Fantastisch ding! Het geluid is echt prachtig, mooie weergave van de hoge/midden tonen en een fijne diepe bass. Terecht dat ze de IF design awards hebben gewonnen met dit product, hij ziet er erg mooi uit! Wat een voordeel is t.o.v. de SHP6000 is de kabellengte, de kabel is standaard 1,4m lang en er zit een 1,6m verlengkabel bij. De kabel van de SHP6000 heeft standaard al een lengte van 3m, dit leek mij uiterst onhandig voor onderweg. Dit model heeft een klankkast welke semi-open is, dit houdt in dat er iets geluid van buiten naar binnen kan komen en andersom. Als je het geluid van je ipod/mp3-speler half open zet is het niet storend voor medepassagiers in openbare plaatsen als de trein, zij horen dan namelijk niets. Wat een voordeel is van een (semi)open klankkast is dat geluid veel natuurlijker klinkt en je geen "boxed-in" gevoel krijgt wat veel mensen met een gesloten klankkast wel ervaren. De koptelefoon is verstelbaar (ook de doppen kunnen roteren) en zit daardoor perfect. Over de duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen maar ik ga er vanuit dat dit een vrij robuuste (veel metaal gebruikt) koptelefoon is en dat deze nog lange tijd mee zal gaan. Kortom: Heel erg blij met mijn aankoop!

Loek7 17-01-2012
Geschreven voor: Philips SHP8000

Mooi design - lijkt een B&O Headphone. Mooie goodlooking materialen. Het draagcomfort is prima. Zit lekker en sluit mooi af. Bas is goed hoorbaar zonder stoorbaar te zijn. Midden en Hoog scoren goed. Kortom veel waar voor je geld. Ik vind deze een mooie tussenoplossing tussen Sony MDR XB 700 en de Snnheiser 518! Veel waar voor je geld en meer bas dan de Sennheiser en niet het gebonk van de Sony ! Een echte aanrader te krijgen voor rond de 65 euries!