Beats by Dr. Dre Heartbeats

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Beats by Dr. Dre Heartbeats op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Mang65 07-05-2012
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Heartbeats

Zojuist gekocht. Ben ze nu aan het uitproberen op mijn iPhone. Heb behalve deze Bose en Apple headphone. Was op zoek naar een headphone met vol geluid. Bose klinkt te iel. Apple soms te dof. Deze klinkt bij sommige liedjes redelijk en bij andere bagger. Vreemd genoeg klinken ze bij lounge muziek alleen mooi vol. Vind tot nu toe de "gratis" Apple headset de beste. Was dus zonde van mijn geld. Jammer dat je nooit kunt testen ergens. Blijft een gemis. Je moet maar afgaan op review en hopen dat het klopt. Geen idee van de duurzaamheid.

mang65 08-05-2012

Ben nu een dag verder. Heb andere rubberen dopjes gevonden die passen. Wat een verschil in geluid!!!Heb ook mijn iphone aangepakt. Het geluid kan nu stukken harder via itunes en via een jailbreak. Wat blijkt...De lady gaga's klinken nu erg zwaar, de iphone headset bagger en de Bose het beste?? Maar als je van heeele zware bass houdt is dit de juiste headset. Heb op de iphone de loudness uitgezet, toen klonk het allemaal weer niet. Het blijkt achteraf niet zo'n slechte aankoop te zijn. Je moet wel flink spelen met de instellingen van je telefoon en met de rubberen dopjes om het juiste resultaat te krijgen. geef de headset nu een 8 voor geluid!!!