Sennheiser CX 175 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sennheiser CX 175 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

gtv6rally 23-08-2015
Geschreven voor: Sennheiser CX 175 zwart

sennheiser cx175. Deze oortjes zitten geweldig, je krijgt er verschillende oordopjes bij zodat hij altijd naar wens zit. De hoge tonen zijn erg helder en de lage tonen dringen diep door. De bass is erg goed en de hoge tonen lijden er niet onder. Het ontwerp vind ik er mooi en modern uitzien, het enige nadeel is dat het lijkt alsof je ze verkeerd om in hebt qua vorm geving. Het snoer is lang, maar zit niet hinderlijk in de weg. Ook draait het snoer niet snel in de knoop. Over het algemeen voelen de oortjes erg stevig (ik gebruik ze nu een jaar en ze zijn nog als nieuw). De connector heeft wel een hele grote bocht dit kan in de weg zitten en ziet er niet super uit (ook weer erg stevig zoals je van sennheiser gewend bent!). Deze oortjes zijn echt een aanrader voor iemand die goed geluid zoekt en lang zijn oortjes in wilt houden!!