Sony XBA-3iP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony XBA-3iP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

platt63 11-01-2013
Geschreven voor: Sony XBA-3iP

Na weken allerlei reviews te hebben gelezen heb ik deze gekocht. Heb hiervoor de AKG K370 gehad waar ik tevreden mee was maar wilde nu voor kwaliteit gaan en dat heb ik met deze Sony gekregen. :-)
Heb ze pas twee dagen dus ik probeer over 2 maanden deze recensie nog aan te vullen. Materiaal ziet er goed verzorgd uit. Snoer is redelijk lang maar die kan je m.b.v. een hulpstukje korter maken. Er zitten heel veel maten dopjes in en tot nu toe heb ik er precies 1 gevonden die goed past. Afstandsbediening werkt ook goed. Eindelijk kan ik ook het volume regelen op m'n iPhone. Bellen moet ik nog uitproberen.
Dan het geluid, dit is waanzinnig mooi. Detaillering is heel goed, bas klinkt vol maar niet opdringerig en is strak, midden ook goed en het hoog zeer smaakvol. Kortom, alle instrumenten zijn goed te horen plus zang. En niets vervormd kunnen horen tot nu toe. Dit alles hangt natuurlijk wel af van de kwaliteit van de muziek. Ik luister het liefst lossless audio of minimaal 320bit MP3.
Voor de audioliefhebber is dit een geweldige keuze. Ik ben zelf muzikant dus heb wel ervaring met de nodige muziekprodukties/opnamekwaliteit die er bestaan.
Tip: zorg er altijd voor dat ze perfect in je oren zitten want anders mis je te veel zoals bijvoorbeeld het laag.

Ik hoop over twee maanden m'n verdere ervaringen te delen.

Update 11.01.13
Draagcomfort nu een 9. Ik moest de eerste dagen wennen aan m'n dopjes die redelijk strak in m'n oor zaten. Op dit moment zitten ze perfect. Misschien dat m'n oren en de dopjes nu aan elkaar gewend zijn. ;-)
Verder nog steeds heel erg tevreden over het geluid. :-)

platt63 09-01-2013
Geschreven voor: Sony XBA-3iP

Ik hoop over twee maanden m'n verdere ervaringen te delen.