Philips SHE9005A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHE9005A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

mfmopdenkamp 23-09-2014
Geschreven voor: Philips SHE9005A

Ik heb wel iets aan te merken over de duurzaamheid van de oortjes. Na een half jaar ontstond er een interne breuk in de kabel en het linkeroortje viel steeds weg. Ik fiets veel en tegelijkertijd luister ik muziek. Door de beweging in de broek is dit waarschijnlijk veroorzaakt. Ik had nog garantie, dus ik heb een nieuw paar opgestuurd gekregen. Deze ging langer mee, maar nu na bijna een jaar is ook hier een breuk in ontstaan.

BechieSA 03-03-2014
Geschreven voor: Philips SHE9005A

Mooi geluid, zit comfortabel en blijft zitten, ook bij intensief bewegen. Bediening Huawei smartphone (opnemen en opleggen) gaat ook perfect. Goede keuze voor een zeer goede prijs, als je bij 4Launch koopt.
https://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-348032 slechts €25

aapje02 08-12-2012
Geschreven voor: Philips SHE9005A

zeer goed oortjes, de 1ste oortjes die wel degelijk blijven zitten ook tijdens het sporten. De kwaliteit van de muziek is zeer goed, bij verschillende muziekstijlen voel je zelf de oortjes trillen. Duurzaamheid zeer goed aangezien ze al 2x de wasmachine hebben overleefd.

Nicolas1 23-09-2012
Geschreven voor: Philips SHE9005A

Een groot pluspunt is de enorme geluidskwaliteit!
Verder zitten de oortjes ook redelijk goed in de oren.

SharonV 20-09-2012
Geschreven voor: Philips SHE9005A

ze zitten best wel aangenaam.
het geluid komt er echt goed door, ook tijdens het sporten.
Over de duurzaamheid kan ik nog niet echt iets zeggen, maar tot nu toe is er nog geen enkel probleem te vinden

Stephanie001 20-09-2012
Geschreven voor: Philips SHE9005A

De oortjes moet je helemaal in je oor stoppen en bij mij geeft dit een ongemakkelijk gevoel.
Wat wel een zeer groot pluspunt is, de kwaliteit van het geluid is optimaal. Nog nooit heb ik oortjes gehad die zo goed zijn om het geluid over te brengen.
Het is ook zeer goed dat er verschillende maten in zijn zodat je oortjes kunt dragen naar je eigen voorkeur.
Dit product is zeker aan te raden!

Vis111 19-09-2012
Geschreven voor: Philips SHE9005A

de oortjes zijn makkelijk te dragen, ook tijdens het sporten.En doordat er verschillende grote van dopjes zijn zal er zowiezo wel 1 passen. De bas vind ik goed en de klanken zijn zuiver. En wanneer je aan het fietsen bent hoor je ook nog het verkeer. Ze zijn hun geld wel waard.

dvkegem 19-09-2012
Geschreven voor: Philips SHE9005A

De oortjes blijven goed zitten, ook tijdens het lopen.
Geluidsniveau is gemakkelijk aan te passen.
Over de duurzaamheid kan ik nog geen uitspraak doen.

SimoneB28 03-09-2012
Geschreven voor: Philips SHE9005A

Ik gebruik deze headset tijdens het hardlopen. Het geluid is echt heel goed. Ook blijven de inears prima zitten tijdens het hardlopen. Je hebt keuze uit verschillende maten en een variant die zich aanpast aan je oor. Het enige nadeel vind ik de schuifknop om het geluid te regelen. Dit zou makkelijker zijn met een drukknop omdat je dan beter kan doseren. Maar overall ben ik er super tevreden mee!

Ilse F 25-08-2012
Geschreven voor: Philips SHE9005A

Ik gebruik de Philips in ear headset SHE9005 nu enkele weken tijdens het hardlopen. Erg fijn is dat je het verkeer blijft horen, maar ook een goede beat hebt. Het geluid is helder en de oordopjes blijven perfect in je oren zitten. Geen uit je oor vallende dopjes wanneer je het tempo opschroeft, erg prettig!

Sandrabor 23-08-2012
Geschreven voor: Philips SHE9005A

Ik heb deze koptelefoon sinds kort (eindelijk een goede kwaliteit na veel goedkope varianten) en ben echt onder de indruk van het geluid. Heel zuiver en scherp zonder dat je deze erg hard hoeft te zetten. Ook zitten er veel verschillende dopjes bij waardoor deze altijd past. Ben erg tevreden!

Ger Koelman 19-08-2012
Geschreven voor: Philips SHE9005A

Ik gebruik deze IN-EAR HEADPHONE SHE9005 in combinatie met mijn iPod Nano (6th generation), tijdens het fietsen. Zeer mooi en rustig geluid (daarbij hoor je ook het verkeer nog). Geweldig dat uit deze kleine oordopjes z’n mooie bassen kunnen komen. Tip!: gebruik hem met de zachte oordopjes die zich op je oren instellen, je merkt niet eens meer dat je ze in hebt. Echt een aanrader.