Klipsch IMAGES4i

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Klipsch IMAGES4i op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

ClaudeZaque 22-05-2013
Geschreven voor: Klipsch IMAGES4i

Vooropgesteld; ik ben geen audiofiel, maar weet wel wat ik mooi vind klinken en wat niet. Net als met goede wijn, geen verstand van, maar weet wel wat ik lekker vind. Dat gezegd hebbende, kan ik melden dat ik zeer tevreden ben met deze (verse) aankoop. Mijn SkullCandy woodies waren op, ik heb wat afgestruind naar nieuwe.

Omdat ik geen audiofiel ben hoeft het wat mij betreft ook niet veel te kosten en geschikt zijn voor dagelijks gebruik met mijn iPhone 4S. De bediening blijkt hierop prima te werken zoals is aangegeven op de bijsluiter.

Geluid: mooi helder bovenin, lekkere bassen. Dopjes sluiten goed af en de stand van de in-ear kanalen is in de juiste graden. Hierdoor sluiten de dopjes goed af en heb je een prettige demping van omgevingsgeluid.

Draagcomfort: prima. Ook aan te passen naar de grote van je oorgaten. Ik ben geen hardloper, maar het lijkt me dat ze ook prima blijven zitten tijdens een tocht op de benenwagen. Bovendien kun je de snoertjes dan ook (redelijk comfortabel) boven je oorschelp langs laten lopen. De dopjes steken wel wat buiten de oren, maar niet meer dan gemiddeld. Ik heb nog niet gefietst met de dopjes, weet ook niet of dat extra geluid produceert of niet.

Er zit ook nog een opbergtrommeltje bij, oogt een beetje cheapie maar is zeker handig. Tevens een revers clipje, om het draadje langs je overhemd vast te klemmen op een door jou te kiezen hoogte.