I-MEGO Infinity

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de I-MEGO Infinity op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

theo geurts 16-12-2012
Geschreven voor: I-MEGO Infinity

Wat een schitterende koptelefoon is dit, gewoonweg een prachtig ontwerp met een hele mooie gouden gloed erover
Het draagcomfort is zeer aangenaam door de lederen kussens voelt hij heel zacht aan en er word geen druk op de oren gezet zodat je hem lang op kunt hebben zonder dat het irritant op je hoofd word.
Over de geluidskwaliteit kan ik kort zijn een geweldig geluid komt hieruit met name de bassen komen er grandioos uit een zeer strakke bas zonder een spoor van vervorming heb zelfs de bas op mijn installatie naar beneden moeten draaien omdat ik het teveel van het goede vond worden
Heb deze voor 49 euro kunnen kopen wat beslist geen miskoop was voor deze koptelefoon.
Over de duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen omdat ik hem pas enkele dagen in bezit heb maar het voelt allemaal degelijk aan.
Als je een goede koptelefoon wilt aanschaffen die gemakkelijk op het hoofd zit met een strakke bas die ook nog eens niet te duur is is de keuze makkelijk kopen dus