Sennheiser MXL 70 VC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser MXL 70 VC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Dany_L 23-10-2010
Geschreven voor: Sennheiser MXL 70 VC

Ik heb deze aangeschaft omdat ik op zoek was naar geschikte oortjes om te gebruiken tijdens het hardlopen. De verpakking beloofde veel goeds, vooral de tekening van de hardloper met vermelding 'secure fit' overtuigden me van de aankoop.
Helaas, toen ik ze voor het eerst probeerde bleek niets minder waar.
Nog voor ik de straat overstak vielen ze al uit mijn oren!
Echt, om de 10 stappen moest ik ze terug in mijn oren duwen. Verschrikkelijk irritant.
Teleurstellend ook, gezien de belofte op de verpakking. Een merk als Sennheiser onwaardig.

Op de klankkwaliteit is niets op aan te merken, de lanyard met volumecontrole is ook en goed idee.
Maar daar heb je niets aan als ze constant uit je oren floepen.
Nee, dit was een miskoop...

aestam 20-03-2010
Geschreven voor: Sennheiser MXL 70 VC

Prima oortelefoon maar veel te groot. Ze vallen binnen no time mijn oren uit. Ik heb aardig wat soorten en maten in mijn bezit gehad maar nog nooit vielen ze zo snel uit mijn oren. Heel vervelend want daardoor liggen ze in de la....en blijven daar liggen...

thereal 26-02-2010
Geschreven voor: Sennheiser MXL 70 VC

Wel heel mooie en complete sports oortelefoon van sennheiser voor een sensationele prijs.
Stop deze diep in je oor en je zult echt verbaasd zijn, vrijwel ultieme geluidskwaliteit. Werkelijk hoorbaar van topkwaliteit.
Alleen 1 groot nadeel oren zijn van binnen nou eenmaal een beetje vet, wat er voor zorgt dat de dopjes binnen een minuut uit je oren vallen. Helaas zitten er geen kussentjes bij, want dat zou zeker helpen. Maar da's dan ook het enige, volumeregelaar werkt perfect, en er zit ook een apart verlengsnoer bijgeleverd wat natuurlijk ideaal is. En nog een extrasetje afdekdopjes, en een soort opvouwbaar tasje.
Meestal blijft het bij deze oortelefoontjes altijd maar een gok wat je krijgt voor je geld want je kunt ze nergens testen.
Ik heb gelijk 3 verschillende setjes besteld van ong. dezelfde prijs om zelf te kunnen vergelijken.
Maar alleen van Sony en Sennheiser; andere merken waag ik mij niet aan voor oortelefoons.