Harman Kardon Ni

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon Ni op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

dvb90 20-04-2013
Geschreven voor: Harman Kardon Ni

Na wat rond gekeken te hebben naar een goede in ear hoofdtelefoon ben ik uitgekomen bij de Harman Kardon NI. Ik heb deze gekozen om mijn Sennheiser CX 400II te vervangen. In het begin klonk de Harman Kardon niet beter, maar na een paar dagen te hebben ingespeeld klinkt hij echt goed (Beter als de Sennheiser, maar dat mag ook wel voor het geld)(laag is aanwezig niet overdreven en het midden en hoog zijn ook goed aanwezig). Ook klinkt de muziek goed gebalanceerd. Ik heb wel moeten wennen aan het dragen van deze hoofdtelefoon, omdat deze hoofdtelefoon na een uurtje bij mij pijn ging doen aan mijn oren. Dit is nu minder het geval. De duurzaamheid heb ik een 7 gegeven, omdat het geheel er stevig uitziet. De vormgeving is een kwestie van smaak (ikzelf vind de NI er wat simpel, maar toch luxueus uitzien). Ik ben in ieder geval zeer tevreden met deze hoofdtelefoon.