Bose SIE2i

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose SIE2i op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

DirDec 22-06-2014
Geschreven voor: Bose SIE2i

Als intensieve loper en wandelaar heb ik meerdere merken uitgeprobeerd, maar deze BOSE SIE2i schiet met kop en schouders boven de anderen uit. Vooral het draagcomfort is super. Ze komen in géén geval los, ook niet tijdens heftige bewegingen. Na een tijdje voel je de oortjes gewoon niet meer.
Samen met de Reebok armband is het een ideaal product om te gaan sporten.

De geluidskwaliteit is echter niet het beste van het beste, terwijl je toch een flinke duit in het zakje moet doen, want goedkoop kunnen we de SIE2i zeker niet noemen.
Vooral de bassen zijn naar mijn gevoel veel te plat.

De MSIE2i heeft het voordeel dat je tijdens het sporten heel snel nummers kunt pauzeren, of verder of terug springen in je playlist zonder dat je daarvoor je toestel moet aanraken.

Toen ik overschakelde van een iPhone 4s naar de 5s bleek de Reebok armband niet groot genoeg. Een mailtje naar de klantendienst was voldoende om een nieuwe, aangepaste armband te laten opsturen. Het is dus mogelijk de armband afzonderlijk te bestellen.

Eigenaardig genoeg geldt dit NIET voor de oortjes zelf ! Ik verloor mijn oortjes tijdens vakantie, maar had de armband nog in bezit. BOSE liet me weten dat de oortjes NIET afzonderlijk kunnen besteld worden. Dat is niet leuk om te horen want dat betekent dat je opnieuw het ganse product mèt de Reebok armband moet bestellen. Wetende dat oortjes geen jaren meegaan zou het sporten met de BOSE SIE2i op termijn dus wel een zeer dure ervaring kunnen worden.

Samengevat, ik ben zeer tevreden over het product maar niet over de service want de oortjes kunnen niet afzonderlijk besteld worden en dat is wat mij als consument betreft onaanvaardbaar.

rettek 10-06-2014
Geschreven voor: Bose SIE2i

Heel wat geld voor zo'n dingetje. Maar wat is het geluid super. De zuiverheid is nog beter dan mijn koptelefoon (Sony MDR-V700) die ik met mijn stereo gebruik. Dit model is weer stukken beter dan de modellen van een paar jaar terug. Ik kan hem van harte aanbevelen.

rettek 10-06-2014
Geschreven voor: Bose SIE2i

Je betaald de hoofdprijs, maar wat is de geluidskwaliteit super. De zuiverheid overtreft mijn hoofdtelefoon (Sony MDR-V700) die ik op mijn stereo gebruik. Echt een super apparaat.

Nino Hermans 23-05-2013
Geschreven voor: Bose SIE2i

Deze Bose creatie is echt fantastisch!
Heb de oortjes nu iets langer dan 5 maanden, en ik kan niets anders dan heel tevreden zijn.
Het geluid is super, vooral de bass is ongelofelijk goed!
Heb ook nog geen een probleem met de oortjes gehad, ze zijn echt aan te raden.
kost wel veel, maar dan heb je ook echt wat.

Groet,

Nino

davie1970 04-12-2012
Geschreven voor: Bose SIE2i

Nadat ik eerder de 1e generatie Bose in ear headset heb gehad en deze door een beschadigde kabel na ongeveer een jaar niet meer werkte heb ik deze binnen de garantie opgestuurd en een nieuw exemplaar gekregen. Ook deze ging binnen een jaar kapot door wederom een beschadigde kabel,. Deze keer op een andere plek op de kabel en beide keren echt door slijtage.

Daarna heb ik nog de Bose MIE2i een paar weken in mijn bezit gehad maar door een ongelukje met mijn autogordel is die ook vroegtijdig gesneuveld door wederom een beschadigde kabel.
Ditmaal mijn eigen lompheid maar ik was de duurdere headsets dan ook even zat.

Ik heb daarna ee headset gekocht van een ander merk welke ook speciaal voor sporten was (daar gebruik ik de Bose headsets ook voor).
Deze headset van een niet nader te noemen merk was ook niet goedkoop maar wel de helft goedkoper dan Bose.
Ik ben ook nog nooit zo teleurgesteld geweest over een headset, de geluidskwaliteit was voor mij onvoldoende en het draagcomfort tijdens sporten erg slecht. Door het schokken tijdens hardlopen vielen ze steeds uit je oor.
Ze hadden ongeveer hetzelfde systeem als de Bose in ear headset maar ze bleven totaal niet zitten.

Nu zag ik vorige week dit nieuwe model van Bose welke speciaal zijn ontworpen om te sporten.
Voor mij een reden om Bose het voordeel van de twijfel te geven en wetende dat de service en garantie bij Bose goed zit heb ik dit exemplaar in de groene kleur besteld bij Bose zelf.
Ik heb de headset vandaag ontvangen en merk direct dat de kabel sterker aanvoelt dan de gewone modellen, ook lijk het of het geluid nog beter is.
Verder heb ik ze vandaag gebruikt tijdens het hardlopen en er gaat echt niets boven deze headset.
Ze zitten als gegoten in je oor en vallen er absoluut niet uit.

De levensduur kan ik nog niets over zeggen maar je hebt sowieso 2 jaar garantie.

Dus zoek je een comfortabele headset met subliem geluid, twijfel niet en investeer in dit model dat zijn hoge aanschafprijs zeker wel waard is. Mede ook omdat je er een mooie iphone armband bij krijgt.
Er is gewoon niets beters of gelijkwaardigs.

Gert 29-09-2016

Heb vrijwel exact dezelfde ervaringen gehad als davie1970 hierboven. Elke keer die ver.... bedrading ;-(