JBL J55 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL J55 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

jmfloor 22-05-2014
Geschreven voor: JBL J55 zwart

In deze prijsklasse een van de betere hoofdtelefoons die ik op gehad heb. Ik vind het zelf heel fijn dat de oorkussens net over het oor heen gaan en dus subliem afsluiten. Diepe tonen komen goed door en verder ook weinig te klagen over het verdere klankbeeld. Vormgeving vind ik ook een stuk mooier dan de gangbare Sennheiser's of bijv Sony's die toch wat plastic'erig overkomen. Heb ik bij deze totaal niet. Ziet er hoogwaardig uit en door de zachte kussens voelt dit ook zo. Over de pasvorm heb ik verder geen enkel klagen. Zoals gezegd sluiten de kussens goed af. De beugel is verder een stukje minder strak dan bijvoorbeeld een Sennheiser hd205, iets wat voor een hoger draagcomfort zorgt.

ger 52 31-12-2013
Geschreven voor: JBL J55 zwart

degelijke koptelefoon, korte kabel, ook geen adapter bijgeleverd naar 6.3 mm plug. Zelf bij een normaal hoofd moet de beugel al in de maximale stand. kussens sluiten (te) goed af. Had van het bekende merk JBL een wat heldere geluidsweergave verwacht. De oortelefoontjes van JBL scoren aanzienlijk beter.Is echt een premium koptelefoon waar je niet al te veel eisen vanm mag verwachten.