Philips Hoofdtelefoon met hoofdband SHL3300

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Hoofdtelefoon met hoofdband SHL3300 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jamatamma21 21-03-2014

Zeer solide koptelefoon met verbluffende prijs kwaliteit verhouding. Voor professioneel gebruik als DJ, zowel als thuisgebruik echt een aanrader!

jaspersn 16-04-2013

Headphone, met veel zitcomfort, het geluid is heel goed van kwalitiet en sluit goed af van de omgeving. Zeker voor het geld wat je er voor moet neerleggen een goede koop.

carlijn scheepens 29-03-2013

Draagcomfort is erg goed, blijft goed zitten tijdens het hardlopen. Sluit geluiden van buiten goed af en sluit goed aan bij de oren. Geluid is top, het volume moest gehalveerd worden in vergelijking met mijn vorige headphone, omdat de kwaliteit zoveel beter is.

carlijn scheepens 29-03-2013

Sluit goed aan op je oren. Zit stevig, waardoor ik er gewoon mee kan hardlopen, zonder dat de headphone verschuift. Universele aansluiting, waardoor je de headphone overal op aan kan sluiten. Kwaliteit van het geluid is top. Op mijn mp3-speler moest ik het geluid halveren omdat het geluid zoveel beter is in vergelijking met mijn vorige headphone.