Philips CitiScape-hoofdtelefoon met hoofdband SHL5605FB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CitiScape-hoofdtelefoon met hoofdband SHL5605FB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Jelle Bosma 31-07-2014

De koptelefoon heeft een mooi design. Straalt kwaltieit uit. Het geluid zelf heeft niet erg veel bass, maar klinkt goed natuurlijk en helder. Daarnaast zit de koptelefoon goed. Ik ben tevreden!

Joost.V. 29-05-2014

Na een tijdje de downtown uit de Citiscape-reeks in bezit te hebben gehad, nu deze gekocht.

Het schuim van de earbuds zorgt (na een klein beetje heen-en weer schuiven) voor een goede en comfortabele ervaring, zeker voor on-ears. Niettemin zat de Downtown-versie toch beter, maar dit komt ook omdat dit een over-ear model was.

De vormgeving is goed afgewerkt, met een denim-band over de nekband die zorgt voor een wat meer urban-uistraling. De koptelefoon is een opvallende accessoire, maar niet zó groot dat het twee enorme bulten zijn. Het platte snoer is een leuke nieuwigheid maar naar mijn mening geen bijzonder pluspunt.

Het geluid is prima, zeker voor deze grootte van koptelefoon, en goed uitgebalanceerd. De bassen komen goed uit, en midden en hoge tonen vallen daarbij niet weg.

Al met al een prima koptelefoon, en zeker voor de relatief lage prijs een behoorlijk goede koop.

meike martens 27-10-2013

Deze koptelefoon zit super fijn aangesloten aan je hoofd! Prijs-kwaliteit is super, niet te duur en toch komt er een erg goed geluid uit. De snoer is stevig, ik heb vaker met koptelefoons gehad dat de snoer snel kapot ging maar dat is bij deze koptelefoon niet het geval.

gede 24-10-2013

De hoofdtelefoon zit goedafgesloten aan je oren en is licht. Verder komt er een goed kwalitatief geluid uit. echt een genot om naar te luister. Ook is die door zowel volwassenen als kinderen te gebruiken.

mlntjee 18-10-2013

Super fijne koptelefoon die niet van je hoofd glijd. Het geluid wat eruit komt klinkt goed! Kortom het is een fijne koptelefoon met een goed (geluid) kwaliteit! Ik ben er super blij mee!