Logitech 980377-0914

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech 980377-0914 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

qwert 02-04-2013
Geschreven voor: Logitech 980377-0914

briljante basgeluid voor dit geld.
Al 2 exemplaren versleten, kunststof nekband breekt echt wel als je met 85 kg op gaat zitten.

Wilso 09-08-2009

Helaas gebroken.
Koptelefoon gekocht voor mijn echtgenote. Zeer tevreden over kwaliteit en draaggemak.
Tweede gekocht voor mezelf.
Na twee maanden gebruik kunststof nekband gebroken.
Veertien dagen later nekband van de hoofdtelefoon van mijn echtgenote gebroken.
Electronisch 100%, mechanisch 10%.
Aankoop was foute keuze.

irenaatsouvagie 26-07-2009

Hallo,

Nadat mijn Logitech Sports Headphones na 2 jaar intensief gebruik (Elke dag een uur op de fiets) aan vervanging toe waren, besloot ik om Logitech trouw te blijven en de Identity Headphones te kopen.

De Sports Headphones klonken een beetje dof, maar bij deze is dit niet het geval meer. Ik testte hem voor het eerst op Gemini - Marek Hemann, een house-liedje met diepe bass en veel hoge details. De hooftelefoon kon zowel de hoge als de diepe tonen perfect aan, de bass is perfect, en klinkt niet hol. Ik vind wel dat de beugel iets te nauw is, de hoofdtelefoon spant teveel.

+ Prijs-Kwaliteit
+ Zuivere bass
+ Stevig gemaakt, duurzaam snoer
+ Verwisselbare covers
+ Lichtgewicht

- Beugel spant teveel, drukt te hard op de oren
- Niet verstelbare beugel