Philips Wireless Hi-Fi Headphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Wireless Hi-Fi Headphones op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Lieze 22-07-2009

Redelijke koptelefoon, wel wat ruis maar als je niet te veel eisen stelt aan geluid, is de koptelefoon oké. De duurzaamheid laat te wensen over, na minder dan een jaar niet meer bruikbaar. Ook is de koptelefoon vrij zwaar. Het bereik is goed, ca. 30 meter.

Tiesto 16-06-2008

De eerste keer muziek luisteren was al een genot met deze draadloze hoofdtelefoon. Er zit een redelijk geluid in, mooi zuiver en mooie bas. Bij mij gelukkig geen ruis te horen. Voor weinig geld heb je een waardig apparaat. Enige minpunt wat ik kan bedenken in dat hij nogal strak tegen de oren zit, misschien is dit nieuwigheid en moet dit even wennen.

florisimo 24-04-2008

Qua prijs-kwaliteitsverhouding een leuke koptelefoon.
Via de Audio Mini Set geen ruis.
Wanneer ik op de PS3 speel en er is een plotseling geluid vanuit een stilte, geeft ie vaak een geluidstikje.

Het irritanste van alles is dat de oplaadbare batterijen (aaa) 1,5 volt zijn. Andere oplaadbare batarijen zijn 1,2 volt en doen het heel moeizaam of niet.

Voor goedkoop: Aanrader
Voor Kwaliteid: Afrader

Yvonne2 17-01-2008

Ik heb hem gekocht op gebruiksgemak (draadloos). Kon hem in de winkel helaas niet testen.
Geluid slecht: je hoort een constante ruis. Afrader, heb hem terug gebracht.