Sennheiser LX 90 Style In-Ear Headphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser LX 90 Style In-Ear Headphones op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

fzwart 03-10-2008

Was wel wennen aan die hoofdband-constructie. Kreeg het in het begin niet goed maar nu ik door heb hoe het werkt zit ie prima

Martijn Hilversum 07-06-2008

Totaal geen spijt dat ik deze Sennheiser LX 90 Style hoofdtelefoon heb gekocht.

Over het design kun je twisten. De een zal het fraai vinden. De ander niet.
Zelf vind ik het een bijzonder en uniek ontwerp. En dat nodigde me uit om deze hoofdtelefoon te kopen.

Het draagcomfort is goed. Het is even experimenteren met de draagband die eerst stug en vormeloos lijkt, maar snel merk je dat het comfortabel is.

De afwerking is mooi en degelijk. En dat hoort bij een hoofdtelefoon in deze prijsklasse.

De geluidskwaliteit is zoals we die van Sennheiser mogen verwachten: uitstekend!
De Sennheiser LX 90 Style klinkt helder zonder scherp te zijn. Nergens overdreven. Veel detail. Goede richting en spreiding. En vooral: er treedt geen luistermoeheid op zoals die wel eens voor komt bij hoofdtelefoons die bepaalde aspecten in het geluid teveel benadrukken.

Ik ben in het bezit van meerdere Sennheiser hoofdtelefoons en ben elke keer verbaasd over de kwaliteit die deze fabrikant biedt. Naar mijn mening onovertroffen.

Natuurlijk klinkt deze kleine hoofdtelefoon niet als de Sennheiser HD 25. Maar dan willen we een vergelijking maken die totaal niet mogelijk is. De Sennheiser HD 25 bevindt zich immers op eenzame hoogte.

Sennheiser stelt met de LX 90 Style wederom niet teleur. Kortom: een aanrader!

Nielsz 01-02-2008

Ik had toen ik hem kocht niet door dat deze koptelefoon uit een soort stug kunststof buisje bestaat dat om je hoofd heen klemt. Een apart principe, maar na enige gewenning zit het eigenlijk behoorlijk comfortabel. De dopjes zitten ook goed en comfortabel in het oor.

De geluidskwaliteit is voor een in-ear koptelefoon heel goed, maar toch nog niet te vergelijken met het geluid uit een Sennheiser on-ear koptelefoon van dezelfde prijs.

De koptelefoon is redelijk vriendelijk voor mede treinreizigers (straalt weinig geluid uit), maar lijkt wel relatief veel omgevingsgeluid door te laten.

De bijgeleverde rubberen dopjes verhogen de geluidkwaliteit aanzienlijk (voller geluid). Helaas schieten deze dopjes snel los: binnen een week was ik er al een kwijt. De schuimrubber dopjes willen er ook wel eens afgaan bij het in / uit de tas halen.

De kabel is wat aan de stugge kant. Ik wind hem altijd om mijn MP3-speler heen. Bij het ontrollen wil ie dan vrij snel in een soort kluwe schieten.
Het bijgeleverde opbergdoosje is niet bepaald handig. Maar als je koptelefoon er eenmaal in zit is ie wel goed beschermd.

Al met al toch wel een prettige koptelefoon.

ricardo68 30-05-2007

Perfecte hoofdtelefoon, zeer goede geluidskwaliteit,goede draagcomfort,geen problemen met het dragen ervan gewoon een 10(naar mijn ervaring met andere hoofdtelefoons)

PDU 01-05-2007

Ik heb de lx 90 gekocht zonder goed te kijken.
Ik heb problemen met hetdragen van deze hoofdtelefoon. Wat een ramp. Wat ik ook doe en hoe ik hem ook opzet het zit voor geen meter. Jammer want de geluidskwaliteit is goed.
Weet iemand hoe dit ding te dragen zonder twee handen en zonder dat e.e.a. voor je ogen zit.