Focal Spirit Professional

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Focal Spirit Professional op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

SanenAn 06-11-2014
Geschreven voor: Focal Spirit Professional

Een review over de hoofdtelefoon de Focal Spirit Professional:
Hij ziet er goed uit, maar dat is natuurlijk persoonlijk en zit en een mooi verzorgde verpakking. Ook is een stoffen draagzakje bijgeleverd mocht u hem op straat met uw mobiele telefoon willen gebruiken of thuis simpel wilt opbergen. Luisteren: ik denk dat er voor dit geld geen hoofdtelefoon te koop is die zo goed klinkt ( ik heb er in de afgelopen periode een aantal gehoord ), de muziekinstrumenten worden zeer nauwkeurig geplaatst en alle details zijn hoorbaar. het laag is warm, diep en ook precies, hij is snel. Hoe de duurzaamheid op den duur is weet ik natuurlijk nog niet, maar hoe hij aanvoelt en eruit ziet, zit dat wel goed. Conclusie: ik ben erg blij met deze hooftelefoon en hij heeft een super geluid. Kortom een product wat je van Focal verwacht, gewoon kwaliteit.