Pioneer HDJ-1000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer HDJ-1000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Willem Oranje 19-03-2012
Geschreven voor: Pioneer HDJ-1000

De HDJ1000, stuk goedkoper dan de HDJ2000 maar geluidsspecificaties zijn identiek. Van zowel het draagcomfort als de kwaliteit van het geluid is voor mij aan deze voorwaarden meer dan voldaan. Ook de bestelling via Bax-shop, zoals in de meeste revieuws wordt beschreven is ook in mijn geval,meer dan voldaan.

AJ1971 10-01-2012
Geschreven voor: Pioneer HDJ-1000

Mooie hoofdetelefoon, heb echter al de 2e in huis, en sinds een paar weken is deze ook al kapot.. Hij breekt zeer gemakkelijk af op het draaipunt van de oorschelpen omdat dit van plastic is. Gebruik hem wel iedere dag, in een bar, maar voor zo´n kwaliteitskoptelefoon gaat hij veel te snel kapot (reeds 2e met hetzelfde probleem)

dj-on 24-01-2010
Geschreven voor: Pioneer HDJ-1000

ik heb deze koptelefoon nu een jaar en hij bevalt super.
hij moet wel bij je passen omdat de oorschelpen aan de kleine kant zijn.
maar voor mij is hij perfect.

not 07-01-2010
Geschreven voor: Pioneer HDJ-1000

Ik heb deze nu voor de tweede keer maar de rechter oorschelp breekt op het dunste gedeelte eerst na 5 jaar de tweede na 5 maanden HDJ 1000