Sennheiser OMX 70

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser OMX 70 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Ben7 10-08-2008
Geschreven voor: Sennheiser OMX 70

Ik vind de pasvorm slecht. Ik gebruik(te) ze bij het hardlopen maar ze trillen/vallen uit mijn oren en bungelen nog net aan de beugel niet fijn dus.

Pasje 08-05-2008

Hoi,

Net de nieuwe OMX 70 sport thuisgekregen.
Moet zeggen wat een mooi ding. Heb ze een paar uur 'ingespeeld' . Nu gewoon een goed en helder geluid en het zit bij mij echt heel erg fijn. Zoniet dan kan je ze altijd wat aanpassen. Superlicht, dus merk je na een poosje niet meer dat je ze in hebt.
Het snoertje is ook symmetrisch, vond ik wel een eis. Erg fijn dus.
Over de duurzaamheid kan ik helaas nog niets zeggen maar volgens mij gaat dat best goed. gewoon voorzichtig zijn.
Wat ook fijn is aan dit produkt is dat ie lekker tegen de regen kan...wel fijn aangezien we veel regen krijgen...
uitvallen doen ze zeker niet ! Ik gebruik ze voor op de fiets en tijdens het hardlopen.

krijg je echt geen spijt van.

AnjavdWoude 02-05-2008
Geschreven voor: Sennheiser OMX 70

Heb deze net een week, maar bevalt tot nu toe goed. Het is ff werk om ze goed op te krijgen (nog even wennen) maar ze blijven bij mij goed zitten en het geluid vind ik prima!

joost ruigrok 21-08-2007
Geschreven voor: Sennheiser OMX 70

ziet er leuk uit maar pasvorm is niet goed voor mijn oor ,groot nadeel dus. draait uit oor zodat je veel bijgeluiden krijgt en het zijn effect verliest.
ben dus op zoek naar ander model.