Sennheiser MX 70 VC Sport In-Ear Headphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser MX 70 VC Sport In-Ear Headphones op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Marcel A 11-05-2008

Geluid is prima, pasvorm slecht, handleiding zwaar onvoldoende. Sennheiser moet zich schamen.

Voor sporten is dit ding totaal ongeschikt, zoals anderen ook al opmerkten. De dopjes kun je niet verwisselen of aanpassen aan je oren. De handleiding, een vodje met drie regels tekst in zes talen die allemaal slecht zijn vertaald, toont een andere uitvoering. Kortom, een miskoop.

Sennheiser maakt naast heel goede hoofdtelefoons als de draadloze RS 130 (klinkt perfect en ziet er na jaren dagelijks gebruik nog als nieuw uit) ook zeer slechte, zoals het draadloze model dat ik daarvoor had (waardeloze ontvangst, platgebogen paperclip als antenne,viel na twee maanden spontaan uit elkaar).

Mr Sergio 28-06-2007

Bij het kiezen van een hoofdtelefoon wou ik eentje hebben die ik op de sportschool kon gebruiken. Zodoende op deze relatief dure sennheiser gekomen. Maar waarom ze het woord 'sport' tioegevoegt hebben is niet duidelijk. Ze vallen er al uit bij het lopen, laat stana rennen op de loopband!! heel erg vervelend.Goed geluid, dat wel, maar wat heb je eraan als je op een stol moet zitten willen ze lang in je oor blijven zitten?

Klaas Regts 28-03-2007

Maakt belofte zeker niet waar. Geluidskwaliteit is zonder meer goed, maar voor het sporten en hardlopen in het bijzonder absoluut ongeschikt. Blijft niet zitten en bij elke stap vallen ze eruit; met geen mogelijkheid passend te krijgen. De losse rubbertjes gaan gemakkelijk los zitten en verlies je snel. Volumeregelaar handig maar veel te omvangrijk en zwaar tijdens het sporten; trekt te veel aan het oor. Snoer veel te lang, niet nodig.