Sennheiser MX 55 Street In-Ear Headphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser MX 55 Street In-Ear Headphones op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MvdVen 08-01-2010

Ik snap die negatievelingen niet .... Als ze niet lekker zitten doe je echt iets fout ( of je moet wel HELE kleine oortjes hebben ..).

Voor dit geld geweldige doppies ! Wat een geluid , mooi hoog en laag , DERRICK MAY klinkt weergaloos.

En wat blijven ze goed zitten tijdens het hardlopen.

KORTOM EEN AANRADER !

PS alleen zouden ze iets steviger mogen, ben al aan m'n derde paar toe in 2 jaar ...

josssh 01-10-2007

Na een tijd tevreden met de MX500 gelopen te hebben trad er draadbreuk op, dus werdt het tijd voor een paar nieuwe, een segmentje hogere, dopjes. Mijn oog viel op deze.

Het twist-to-fit systeem is niet voor mij gemaakt. Er zitten 3 grotes bij die je erop kan doen. De grote is duidelijk te groot, dus die is niet geschikt. De middelste is oke, dopjes blijven goed zitten, maar na 10/15 minuten gaat het echt pijn doen, dus ook niet geschikt. De kleintjes zijn veel te klein voor mij. Oplossing: de kleintjes en het gewoon als 'normale oordopjes' dragen. Hiermee vind ik ze niet heel super zitten, maar kan ermee door.

Het draad komt erg gekruld uit het doosje, hierdoor raken de oordopjes snel in de knoop als je ze even in je tas of zak hebt. Tot nu gaat het er ook niet echt uit.

Duurzaam zijn ze ook niet echt. Het kapje wat aan de buitenkant van de dopjes zit is er al af. Ook het rubbertje om het dopje gaat er soms af in mijn broekzak. Dit is het grote nadeel van dingen waarin je vanalles kan veranderen.

Het geluid is prima, een tikkeltje helderder dan de MX500.

Jammer, dit is niet wat ik gewend ben van Sennheiser, mijne gaan retour. Ik overweeg om terug te stappen naar de MX500.

Als je oordopjes wilt die je in je oor stopt en ze zitten, zonder pijn, koop deze dan NIET!

SdeVries 12-06-2007

Eindelijk gevonden: de vervanger voor mijn koptelefoon van mijn I-Audio G3. Deze heeeft nl een fantastisch geluid maar is net iets te groot en begint te irriteren tijdens het sporten. Na wat alternatieven (in-ear, on-ear) kwam ik uiteindelijk bij de MX75 en om niet altijd met groene draadjes rond te lopen heb ik de MX55 erbij aangeschaft. Door de extra dopjes (echt Sennheiser: blijven innoveren) blijft het ding perfect zitten en sluit meer dan voldoende de buitengeluiden uit (handig in de sportschool). Geluid is super (de I-Audio had alleen iets meer bass, ik denk door de contragewichtjes) en draagcomfort goed alhoewel ik wel meer gecharmeerd ben van een a-symetrische kabel omdat die zo lekker achter je nek loopt (heeft de MX 75 wel maar de 55 niet).
Maar al met al: voor alle soorten oren een erg goed aternatief. Kortom: aanschaffen

Remco2004 12-09-2006

Ik heb deze oordopjes ter vervanging van mij MX750 oordopjes gekocht, aangezien
deze kapot zijn gegaan. Het geluid van deze dopjes is zo mogelijk nog beter als
die van de MX750. De twistmanier van indoen en uitdoen is ff wennen, je moet
ook cker ff goed passen met de bijgeleverde rubbertjes. Voor een redelijk klein
bedrag geweldig doppies.