JBL Reference 220

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Reference 220 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

Vaal1982 02-06-2009
Geschreven voor: JBL Reference 220

Deze oortjes gekocht als back-up van m'n Sennheiser CX400 en Creative EP-830, aangezien ik nogal vaak m'n oortjes verslijt en gebruik op weg naar unief en tijdens hardlopen.

Nu enkele weken laten inspelen, maar het geluid is nog steeds erg slecht. Het verschil tussen deze oortjes en mijn twee andere is echt enorm. Het enige voordeel is dat met deze oortjes het volume minder hard moet staan, om hetzelfde volume te hebben als de andere.

Basfanaten zullen hier echter wel hun plezier aan vinden, want deze is enorm aanwezig, zeker tegenover de Sennheiser. Daarentegen is het detail veel minder.

e7h 22-08-2008
Geschreven voor: JBL Reference 220

Dit zijn uitstekene oortelefoons! Sublieme geluidskwaliteit. Ik gebruik de 'schuim dopjes' (in de engelse manual: 'foam inserts') en die sluiten goed af en zitte comfortabel. Absolute aanrader - tot je een van die dopjes wilt vernieuwen. Die zijn namelijk niet te krijgen. Alleen via een bepaalde repair-service voor € 13,50 plus € 21,50 verzend- en handelingskosten. Alleen kopen als je kort plezier wilt hebben dus.