Philips Wireless HiFi Headphone

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Wireless HiFi Headphone op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Andy van Groeningen 23-12-2013

Heb deze gekocht via BVA Auctions (veling site) nieuw in de doos, maar helaas werkt hij niet.
Dus alvorens ik er ervan kon genieten was hij al defect.
Volgende keer toch maar een ander merk proberen.

Fancykoi 20-03-2012

Voor de prijs een beste koptelefoon, is nu bijna twee jaar in gebruik en geen problemen met de koptelefoon gehad. Bedieningsknoppen makkelijk te vinden en te bedienen, zonder toestel af te moeten doen. Nu een Sennheiser gekocht.

H. Scheerooren 09-01-2012

Heb deze spontaan gekocht voor mijn schoonvader toen hij aan mij vroeg of ik wist of ik voor zijn oude Sony nieuwe doppen kon kopen. Helaas niet te krijgen. Model was al meer dan 6 jaar uit de running en dus....ach ja zo gaat dat.
Nadat ik de strijd moest opgeven ben ik gewoon gaan oriënteren voor een nieuwe hoofdtelefoon en stuitte op deze Philips en heb deze voor hem aangeschaft. Dit is alweer een jaar geleden en mijn schoonvader is er heel erg tevreden mee. Hij loopt er bijkans de hele dag mee op het hoofd. Zelfs vanuit 1e verdieping naar zijn berging op de begane grond heeft hij nog steeds ontvangst.Zeer goed dus. Geen ruis en zeer helder geluid.Zelf heb ik hem rond afgelopen kerst ook eens even opgehad en kritisch als ik ben was ik blij verrast. Ik was eigenlijk altijd Sennheiser-fan maar ik overweeg mijn draadloze "Senn" maar gewoon te verkopen. Want ik heb voortdurend storing op dat ding en laden is ook een crime. Bij deze Philips niet. Een zeer doeltreffend "leg maar neer" -docking-systeem waarbij je direct het lampje ziet branden zodra de hoofdtelefoon in deze "schaal" neergelegd is. Zeer vernuftig. Strak, breed en diep bas-geluid maken dat deze ook zeer geschikt is voor muziek luisteren. Ik herken de problemen als eerder genoemd bij andere reviews dus eigenlijk helemaal niet en mijn schoonvader al helemaal niet, grappig weer......

Louis1959 05-02-2012

Inderdaad een zeer goede koptelefoon als je uitgaat van de prijs/kwaliteit. Ik heb hem ruim een jaar gehad en toen werd de frequentieontvangst alsmaar minder en minder. Ik moest steeds langer wachten voordat de koptelefoon de juiste frequentie had gevonden dus veel gepiep en gezoem. Wat bleek: de batterijen waren bijna op. Ach, simpel vervangen dacht ik. Ik had batterijen liggen en stopte ze erin. Nieuwe wel te verstaan. Die deden het niet op deze koptelefoon. Ook niet opladen. Toen dacht ik: dan koop ik even in de winkel Philipsbatterijen. Gedaan. Ook toen niets. Wat bleek?
Op engelse sites werd over deze koptelefoon geklaagd dat dan pas de problemen beginnen. Philips wil persee dat je dezelfde batterijen koopt en als dat nog zo eenvoudig was, maar neen. Deze specefieke batterijen kun je alleen bestellen en kosten rond de 15 euro (!!!). Toen pas was ik blij dat ik naderhand hoorde over de slechte cijfers van Philips met zoveel verlies. Ik gun het ze van harte met hun gore Jan Pieterzoon Coen mentaliteit!! Ik heb de koptelefoon kapot gesmeten omdat ik mij zo voelde opgelicht, als klant nota bene! Tegenwoordig wordt je op alle manieren opgelicht en uitgeperst, door de Staat, die is de allergrootste en gaat erin voor, en bij Philips als klant. SHAME YOU PHILIPS!!!!

nenrvanveen 14-03-2011

inmiddels de tweede hoofdtelefoon
de eerste ging na 2 weken stuk, deed helemaal niets meer. de tweede viel steeds weg. Kortom, zeer ontevreden hierover.

helderman2008 23-01-2011

---------Update review, 23-1-2011--------
2 Koptelefoons voor dit geld,gewoon een mooi product !
goed geluid, volume stelbaar, ideaal.
nog geen moment spijt van gehad.

--------1e review, 23-1-2011--------
Wij zijn zeer tevreden over deze kop telefoons, gekocht naar ervaring bij vrienden, deze waren zeer tevreden en wij ook, heerlijk rustig in de huis kamer als de kinderen een filmpje o.i.d zitten te kijken, en als je dan naar prijs kwaliteit kijkt, dan zijn het prachtige kop telefoons.

iconbill 08-12-2010

Wat een vreselijke koptelefoon! Sinds dag 1 heb ik last van tikken, hij verliest de verbinding ofzo, super hard, pijnlijk. Ook verlaagd hij soms het volume, waarschijnlijk als de input te hard staat. Ik weet niet of elke analoge draadloze hoofdtelefoon dit probleem heeft, maar deze gaat de prullenbak in. De volgende wordt een digitale, hopelijk kan ik een nummer ongestoord luisteren.

ps misschien komt het omdat ik in een flat woon.

zouden er ook interactieve koptelefoons bestaan met knoppen 'next' , 'prev' etc?

Joseph Pinghous 11-11-2010

Geluid voor een draadloos koptelefoon van rond de 50 euro vind ik uitstekend te noemen.
Ik had eerder minder verwacht ook omdat het een draadloos apparaat is en ik vrij slechte ervaringen heb met niet-draadloze koptelefoons van dezelfde prijsklasse.
Dus het kopen van deze koptelefoon was voor mij een gok en viel bij gebruik tot mijn verrassing reuze mee. Ik was blij met de koop en ben het nog steeds.
Puristen met verwende oren die vervallen in allerlei vage, voor de leek technische beschouwingen, kunnen beter, dan wat meer geld neertellen als de kwaliteit zo tegenvalt.
Echter, een dissonant...ik vind het opladen een probleem met het stekkertje waar de koptelefoon in moet vallen. Als je maar een beetje beweegt merk je dat het groene indicatorlampje niet meer brandt en dus stopt met opladen.
Maar dat is slechts het enige wat mij wat minder bevalt. Steeds als je hem wilt opladen moet je goed opletten of de koptelefoon wel goed in het stekkertje valt en blijft zitten.

Lieze 18-09-2010

Dit is gewooon een niet al te beste koptelefoon. Het materiaal is niet robuust en de koptelefoon geeft veel ruis. De duurzaamheid is belabberd, na een paar maanden moet je alweer een nieuwe kopen. Sennheiser is duurder, maar qua geluid, duurzaamheid en draagcomfort een betere keuze.

KeulenStan 11-05-2010

Het eerste wat mij opviel is dat hij wel de eerste keer langer dan 16 uur moet opladen, ik heb hem namelijk 3 dagen op de lader gehad voordat het groen 'Charge' lampje uitviel. Verder leeft hij wel na dat het zendbereik 100 meter is. Eerste keer is veel geruis, daarna (bij mij) niet meer. Ik zal wel even de voordelen en nadelen op een rijtje zetten:

Voordelen:
1. Goed en ver bereik.
2. Je hoeft hem maar op het laadstation te zetten en hij laadt op.
3. Versterker in de koptelefoon zelf.

Nadelen:
!! 1. Kleinste maat voor over het hoofd te trekken is best groot (dus geen aanrader voor kinderen met een klein hoofd).
2. Lange oplaadtijd.
3. Niet te hard zetten, want anders gaat hij kraken.

Torrentus 26-03-2009

Heb hem net binnen, en hij werkt geweldig.. Met het SRS-wow systeem krijg je een zeer duidelijk verschil dan een gewone stereo koptelefoon. Alles klinkt (zoals al benoemd) zeer ruimer.. Veel echter.

Het geluid is geweldig en kan erg hard zonder vervorming, dit moet je echter wel even juist doen, (De source niet vol draaien, maar dat regelen op de koptelefoon, anders krijg je snel veel vervorming.)

De afstand van 100 meter haal ik hier net niet denk ik.. maar 80 meter lukt nog wel (met redelijk geluid).

Officieel moet je hem eerst 16 uur (!!!) opladen als je 'm koopt, maar dat hield ik niet uit, dus 2 uurtjes gegeven en ik geniet nu al van het geweldige geluid.

De pasvorm is geweldig en hij zakt niet af door de kussentjes boven op het apparaat.

Een verdere functie is 't autosearchen van 't juiste kanaal. Erg handig, want op die manier hoef je niet steeds achter de kast om dat uit te zoeken als je ooit eens perongeluk tegen 't knopje zou komen.

Voor de informatie:
't apparaat heeft een audio-in ingang in de vorm van een 3.5 mm jack. Er zitten echter genoeg (makkelijk VEEL te noemen,) kabeltjes bij om al je sources in te pluggen..

Als je 'm ophebt hoor je niks meer van wat er om je heen gebeurd, maar de omgeving hoort jou muziek nog wel een beetje. Heel zacht, en niet storend, maar is dus van binnen naar buiten niet 100 % geluidsdicht.

John Nabben 21-12-2008

Eerst in de winkel getest: de ruis en klik-geluiden vielen tegen maar dat had hoogstwaarschijnlijk te maken met de vele storingsbronnen terplekke.

Een mooi toestel(zilver/zwart) met goede eigenschappen : hoofdtelefoon bezit oplaadbare batterijen die worden opgeladen als je het toestel op het zendstation plaatst.In mijn woonkamer kan ik alleen maar een lichte ruis waarnemen in de pauzes van de muziekstukken van bv een cd.
Verder is hij goed in te stellen naar de vorm van mijn hoofd! Het geluid(bas midden en hoog) van Hifi-dvd- en tv-bronnen is zeer goed. Tot nu toe ben ik zeer tevreden, toevallig woon ik nabij de Duitse grens en heb ik hem voor een prikkie (de helft !! van de goedkoopste aanbieder op deze site)kunnen bemachtigen.
Ik denk dat een bedraad toestel minder ruis zal geven maar zal ik gezien de vele voordelen toch deze altijd gebruiken. Om op een goede wijze het punt duurzaamheid te kunnen beoordelen ben ik nog te kort de eigenaar van dit toestel

Sanchez999 26-11-2008

ik heb de koptelefoon nu ongeveer een half jaar in mijn bezit omdat mijn ouders begonnen te klagen over mijn bass van mijn 5.1 als ik 's avonds een film lag te kijken haha :P maar wat een geweldig apparaat.

het geluid is prima en ja er zit een volume regelaar op. hij springt automatisch aan als er geluid is en de kwaliteit is prima vooral de surround functie is erg goed voor het kijken van een film hij heeft nauwelijk fm ruis (alleen als hij hard staat)en na een goede film van 2 uur is de koptelefoon nog steeds niet irritant. opladen is erg makkelijk en de batterij kan je eventueel vervangen mochten die in de toekomst wat minder worden. hij zit heerlijk kortom ik ben er erg tevreden mee.

fatamorgana 31-10-2008

Afgelopen week deze hoofdtelefoon aangeschaft vanwege de goede specificaties van het apparaat samen met de goede reviews hier.
Helaas heb ik een slechte beoordeling.
Allereerst is het frequentiebereik van deze koptelefoon geen 10-22000 hz zoals vermeld op alle sites inclusief Philips zelf! Het is slechts 20-20000 en dat hoor je goed, vooral in het laag!
Bij mij worden alle diepere bassen vervormd. Het hoog is redelijk.
Maar in zijn geheel vind ik het geluid zeer tegenvallen voor een hoofdtelefoon van boven de € 50.
Mijn MP3-speler van € 15 produceert veel beter geluid.
Ik dacht dat ze dit inmiddels wel hadden verbeterd bij Philips maar blijkbaar niet!
De hoofdtelefoon gaat terug naar de winkel en ik wacht wel tot draadloos verbeterd en goedkoper is.

lverg 04-02-2008

Dit is een erg mooie en goede hoofdtelefoon voor deze prijsklasse. Zo goed als geen ruis en zit goed op het hoofd. Klankenkast is gesloten, maar toch ontsnapt er nog wel wat aan geluid, maar ik lig daar niet wakker van. Het doet wat het geacht wordt te doen, met een beetje extra.

Expecto Patronum 14-09-2007

Ik heb gisteren deze koptelefoon nieuw gekocht in de winkel. Ondanks de prijs een aanfluiting want het geluid is verschrikkelijk slecht. Het signaal is prima en koptelefoon zit lekker en ziet er netjes en robuust uit maar het geluid kan veel beter.

ik probeer morgen m'n geld terug te krijgen en ga weer op het betere merk: sennheiser af!

(ook ooit een akg gehad en die was echt top!! toen 500 gulden)

Seamus 28-08-2007

Heb deze wireless headphone zonet gekocht en hij werkt binnen de verwachtingen. Deze hoofdtelefoon werkt namelijk op het principe van FM zender-ontvanger. Daarbij heb je een beetje ruis, wat mij persoonlijk niet echt stoort.
Af en toe heb je ook wel eens een krakje maar dat hoort er dus bij.
Wil je echt de beste geluidskwalitiet dan moet je op zoek naar een bluetooth headphones. Maar heb die enkel nog maar gezien bij kleinere modellen (voor mp3-spelers etc)

Johan Peter 28-08-2007

Nav een voorgaande reviewer: kan niet anders dan er nog een schepje bovenop te doen want deze koptelefoon verdient het. Ik bezit vele modellen en soorten koptelefoons, vnl omdat elk model mij na een paar uur dragen gaat irriteren en de grote variatie dit probleem oplost. Op het gebied van de 'klassieke' draadloze koptelefoons ken ik -zeker in deze prijsklasse- geen betere.
FM-achtergrondruis ontbreekt volledig, hetgeen heel bijzonder is voor dit formaat headphones en de srs-wow optie is een regelrechte sensatie. Een DVD bekijken met een goede TV & Audio wordt een ware bioscoopervaring. Ik lees veel klachten over de piepende en ruisende 110-140 serie van de fameuze Duitse koptelefoonfabrikant die nog altijd toppers fabriceert maar laat die serie staan en ga voor de Philips SHC8585. In combinatie met de juiste spullen wacht je een ware openbaring.

Ap Pol 13-05-2007

Mooi vormgegeven. Kan ook redelijk hard. Blijf wel een ruis op de achtergrond horen, ongeacht de kanaalkeuze op het apparaat zelf.

Mr Manuzz 08-01-2007

Grappig om de andere beoordeling te lezen. Ikzelf ben zeer kritisch tav geluid
en ik vind het een fantastisch apparaat. Kraakhelder en vol geluid (20 -
20Khz). Nog geen vervorming geconstateerd (bron is vrij dure Sony KTV met
equalizer). Ik heb zelf nog geen koptelefoon van deze prijsklasse gehoord die
hoorbaar beter geluid produceert. Bereik is in ieder geval voldoende om de hele
begane grond vrij rond te kunnen lopen. Voor mij een aanrader voor de TV
kijker.

Corps 21-12-2006

Draadloos:
prima bereik van bg tot zolderverdieping zonder problemen.

Helaas valt geluid tegen, weinig vermogen en snelle vervorming op andere
voorkeurstanden dan normaal.

Stand normaal is vlak en saai.