Sennheiser CX400 White small and lightweight

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser CX400 White small and lightweight op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Sonja5 03-10-2008

N.a.v. goeie reviews en het lange verlengsnoer deze dopjes aangeschaft. Maar ik ben teleurgesteld in het geluid, het lijkt wel of de bas er helemaal uitgefilterd is. Eerst dacht ik aan een defect, maar dat is toch niet het geval.
Bij rustige nummers met veel instrumenten is het inderdaad een geweldig scherp geluid, maar bij gewone popmuziek zit je met een schel, iel geluid dat niet went.

wieri347 30-01-2012

de enige reden dat iemand oordeelt "het lijkt wel of de bas eruit gefilterd is" is dat hij de oordopjes niet goed aangdrukt heeft. Of dat hij te kleine dopjes heeft gebruikt waardoor de gehoorgang niet goed afsloot. Hoe dan ook, als ze wel goed passen heb je een kanon-harde bas..

G force 27-02-2008

Ik heb de cx400 aangeschaft omdat ik een verbetering zocht voor de dopjes die ik had ( sony 21LP ) voor die prijs is de sony een zeer goede aanschaf 25 euro. De eerste keer dat ik de cx400 op deed dacht ik voor die prijs is het bagger tot dat ik met de dopjes formaat begon te kloten,nadat ik de grootste rubbertjes er op had gedaan was er een wereld van verschil . als je de dopjes goed in je oren prutst krijg je een mooi hoog,een mooie mid toon en een geweldige diepe bass mits je de dop je goed aansluitend in je oren hebt. nader inzien zeker een verbetering vooral in het mid en hoog!! zeer warme diepe bass.