Sennheiser CX 500 Titanium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser CX 500 Titanium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kritiekees 01-01-2010
Geschreven voor: Sennheiser CX 500 Titanium

Sublieme oordopjes; diepe en zuivere bas en kaarscherp in het hoog. Zeer breed bereik en dynamiek is in een woord geweldig. Toepasbaar van pop tot klassiek; zang tot instrumentaal alles wordt weergaloos zuiver afgespeeld.... deugt het deuntje niet dan hoor je dat ook.
De beste oordoppen die ik sinds vele jaren heb gehoord... nee beter gezgd: heb mogen beleven! Fan-Tas-Tisch!

Oh ja... draagcomfort en uitvoering... ach ja moet ik hier nog iets over zeggen; dat wordt te veel van hetzelfde: kwalit-tijd (ja met lange ij) in draag en luistergenot!

Bullie59 26-05-2009
Geschreven voor: Sennheiser CX 500 Titanium

CX 500 nu enkele weken in bezit, geweldig geluid.
Hoge tonen, midden tonen en lage tonen klinken super.
Weergave op Philips Go Gear met equilizer, perfecte afstelling van alle toonhoogten, klinkt zeer zuiver.
Goed draagcomfort dmv diverse passtukken, sluiten goed af, geen bijgeluiden van buiten.

cleansound 04-11-2008
Geschreven voor: Sennheiser CX 500 Titanium

In 4 jaar tijd, ieder jaar een nieuw setje inear-oordopjes gekocht, want ik wil gewoon weten elke het beste is. Dit is mijn 5e setje. Het liefst had ik ze allemaal tegelijk gekocht. Helaas heb ik hier het geld niet voor. Bron voor mijn nieuwe Sennheiser cx500 is een sony nw829(16gb). Muziek: alles op 320kbps geripped. Resultaat met de Sennheiser cx500, is het beste van allemaal. Mooi helder/zuiver geluid met een goede bass en met veel detail. Wel moeten de oordopjes ongeveer 50 uur ingespeeld worden. Out of the box is het geluid schel bijna geen mid aanwezig en de bass is dof. De Sony ex71 komt bij mij op de 2e plaats. Het geluid van de sony is warmer maar met iets minder detail en de hoge tonen zijn iest minder. De bass van de sony is bijna perfect. Shure SE110 valt tegen: bass is nadrukkelijk aanwezig, maar is erg muf en de hoge tonen komen niet goed door(f en s klanken). Duurdere modellen van shure hebben dit probleem niet naar het schijnt. Maar ja, dan betaal je 2 a 3 keer de prijs van de sennheiser. Misschien volgend jaar een shure se210 of een se310?

Luuk D 21-10-2008
Geschreven voor: Sennheiser CX 500 Titanium

Ik vind het over het algemeen fijne oordopjes. Wordt geleverd met 3 verschillende maten oordopjes + nog eens 3 andere maten van een andere vorm. (soort dubbele oordopjes) Toppie van Sennheiser.
Hiervoor had ik de AKG K 324 P (ook Inear) en luister in de wintermaanden voornamelijk met een Sennheiser HD 485. Zelf vond ik de AKG K 324 de muziek over een breder spectrum weergeven. De Sennheisers zijn nu toch al zo'n 50 uur ingespeeld wat me voldoende lijkt om de muziek kwaliteit te beoordelen. Ik had eigenlijk een meer WOaaW effect verwacht van deze nieuwe serie. Als je ze voor 60-70 euro haalt. Vindt ik het eigenlijk de prijs net niet waard.
Wel fijn: Geluidsregelaar, vele maten oordopjes 2 typen soorten.
Duurzaamheid zeg ik nog niets van heb ze pas 2 weken.

Karl Heinz 10-10-2008
Geschreven voor: Sennheiser CX 500 Titanium

Na eerst anderhalf jaar een CX 300 te hebben gehad nu overgestapt op de CX 500. De 300 was niet slecht maar dit is een stuk beter.
Prachtig helder geluid en goede maar niet overdreven bass (bij CX 300 dreunt het in je oren). Mooi set, goede en nuttige accesoires. Geluidvolumeknop is heel handig.
In-ear zit prettig, niet klemmend maar toch dicht. We; zorgvuldig de goede maat oordop kiezen anders mis je alle kwaliteit. Met het bijgeleverde klipje zet je het vast aan je kleding zodat de draden niet de hele tijd aan je oor slingeren als je beweegt.
Kortom: De hoge prijs meer dan waard.

pi_alfa 28-09-2008
Geschreven voor: Sennheiser CX 500 Titanium

Prachtig geluid, maar nog belangrijker de eerste oordoppen die mij goed zitten en die niet uit mijn oren vallen bij de minste beweging.
Lichte twijfel over de duurzaamheid aangezien de draadjes er niet supersterk uitzien, maar dat zal de toekomst leren.

tombe 18-04-2008
Geschreven voor: Sennheiser CX 500 Titanium

fantastisch product, ik had hiervoor de CX 300 maar die waren stuk na 6 maanden. (de beruchte kabelbreuk).
de CX500 klinkt nog zuiverder bij hoge tonen, sterker in het middenbereik en een fantastische bass. ik gebruik hem op de iaudio D2 en op de ipod touch. Op de ipod vind ik ze overigens het beste klinken.
Je krijgt er maar liefst 6 paar rubberen dopjes bij die naar mijn mening hoger zijn van kwaliteit tov de CX300. er zit een lederen tasje bij en een spindel om de dopjes en de kabel mooi op te bergen. kijk uit voor knoopjes in de kabel en berg de dopjes telkens zorgvuldig op om kabelbreuk te vermijden.
verder zit er nog een clips bij ook om de delicate kabel niet te veel te stressen tijdens het wandelen en een handigheidje is dat je ook het volume kan regelen via een schuifregelaar op de kabel zodat je niet telkens je mp3 speler uit je zak moet nemen. kortom een aanrader voor de muziekliefhebber en zijn zachte prijs méér dan waard. zoek goed rond voor de beste prijs en je zal er veel plezier aan beleven. twijfel niet tussen de CX300 en de CX 500!