Sony Sleek over-the-ear sports headphones MDR-AS30G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Sleek over-the-ear sports headphones MDR-AS30G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

nicopeet911 16-03-2009

Oortelefoon net in bezit, en moet zeggen dat ze goed in de smaak vallen. Hiervoor in bezit van de senheizer series vergelijkbaren oortelefoon die ook in de nek gedragen worden. Deze gaan bij intesief gebruik na 1 jaar standaard kapot. Hoop dat deze oortelefoon een langer leven beschoren zijn. Wat mij stoorde aan mijn voorgaande nekbeugel oortelefoons, dat deze net iets te groot van diameter zijn, waardoor de oorschelpen door kragen van overhemd of jas van het oor geduwd worden. Bij deze mooie lichte en vooral compacte oortelfoon niet het geval. De beugel heeft betere grote en is perfect gepositioneerd. De zachte rubbere doppen op de oorschelpen zorgen voor een goede geluids overdracht en goede stabiliteit op het oor. Bij het dragen van langer dan 3 uur voel ik een lichte eritatie van de dopjes op het oor, maar deze eritatie is echt miniem. Het snoer is ingekort en is voorzien van verleng snoertje. De set wordt geleverd met handige harde kunstof opberg case en een (zeer)-handig klemmetje die niet werkt met een eritant veertje erin die telkens van je rits afglijd maar een weerstands scharnier systeempje. (erg slim) Verder is het geluid en bass van zeer goede kwaliteit. Hardheid van geluid meer dan voldoende en geen vervorming merkbaar. Wat ik zelf fijn vind is dat de omgeving geluiden niet compleet verhinderd worden waardoor ik auto toch gewoon op de fiets licht kan horen, maar de eritant hard telefoonerende en pratende mensen in de trein niet!!!

Kortom een toppie oortelefoon voor een zeer goede prijs

Dennis25 19-06-2008

Ik heb deze koptelefoon net in bezit en heb deze voor het eerste gebruikt tijdens het hardlopen waar ik deze koptelefoon bewust voor heb aangeschaft. Ik ben hier zeer tevreden zowel het comfort als het geluid. Wil je dat je dopjes niet meer uit je oren vallen dan is dit zeer zeker een aankoop waar je echt geen spijt van zult krijgen.