Philips SHE 9850

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHE 9850 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

MacFreak69 08-12-2009
Geschreven voor: Philips SHE 9850

Aardig leuke oordopjes, alleen de traagschuim caps, welke ik het liefste droeg, zijn best snel gescheurd van de wat hardere rubberen binnenkant. Op de Philips site geven ze aan dat je bij verlies of defect nieuwe dopjes/caps toegestuurd krijgt. LET OP: HET GAAT HIER ALLEEN OM DE NORMALE SILICONEN UITVOERING!!! Op de site wordt je keihard misleid, na een chat met klantenservice omdat je de verkeerde toegestuurd hebt gekregen van servicebureau Jansen, blijkt dat ze deze eigenlijk helemaal niet in hun logistieke systeem/voorraad hebben zitten.
De kwaliteit van de set zelf weegt niet op tegen het draagcomfort, dat dus niet gegarandeert wordt. Daarom: draagcomfort traagschuim: 10, siliconen 5 doorsnee.
Ik was best wel een Philips fan, maar vind dit gewoon stijlloos! :-(

abelt 19-01-2009
Geschreven voor: Philips SHE 9850

Na goed oriënteren gekozen voor de 9850. Nooit verwacht dat ik voor Philips zou gaan, maar ben erg tevreden. In deze prijsklasse echt super, prachtig vormgegeven en zeer degelijke indruk. Het geluid is een openbaring, wel even de tijd gegund op ff los te komen. Na een uurtje of 40 lekker vol geluid over de volle breedte. Zeer helder, met een licht accent op hoog, het laag is in neutrale instellingen wat minder nadrukkelijk, maar als je laag een beetje pimpt, is laag mooi vol te krijgen.
al met al een echte aanrader.
Het in-ear principe vergt even gewenning, ben je gewend dan is hij zeer comfortabel.

koster 20-09-2008
Geschreven voor: Philips SHE 9850

Ziet er goed uit met mooi stevig doosje
Geluid valt tegen... is niet veel beter dan standaard creative dopjes die ik kreeg bij mijn zen 32.
Plug kraakte vanaf eerste moment.
Ik kon ze gelukkig terugbrengen. De verkoper was er enthousiast over , dus op zijn advies gekocht. Gelukkig kon ik ze terugbrengen (actie), normaal kan dat niet bij oordopjes. Oordeel: geen waar voor de hoge prijs