Sony MDR-ED12LP/SLV

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-ED12LP/SLV op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

C Jacobs 20-06-2012
Geschreven voor: Sony MDR-ED12LP/SLV

Ik blijf deze oordopjes steeds weer kopen. Waarom? Super geluid en ik kan het verkeer om me heen nog steeds horen! Jammer is dat de kabel heel gevoelig is en dat ik steeds na een jaar of soms 2 weer nieuwe moet kopen.

Earplug revieuwer 01-02-2011
Geschreven voor: Sony MDR-ED12LP/SLV

Deze Earplugs van Sony zijn me goed bevallen hoewel ik toch één opmerking heb op het gebied van geluidskwaliteit. Als je met deze earplugs in de wind staat/fietst komt er door de bassversterker (zie zilver dopje op earplug foto)een naar geruis door het geluid heen. Vervelend maar er is mee te leven. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Bovendien zit hij lekker in het oor door de in-ear functie van deze earplugs

Arisu 25-07-2008
Geschreven voor: Sony MDR-ED12LP/SLV

voor mijn aanschaf gebruikte ik met plezier het model dat door deze is opgevold: de sony ED21LP. maar omdat die niet meer verkrijgbaar was heb ik dit model gekocht.

hieronder de verschillen van de 2 modellen:
- de technische specificaties zijn vrijwel hetzelfde, door mij is er geen verschil in geluidskwaliteit te horen
- snoer: deze heeft een dunner snoer, maar is wel 2 dm langer.
- plug: allebei dezelfde, 3.5 mm, echter is hij nu minder goed geschermd door het zwarte omhulsel. het is kleiner, minder dik/stevig en zit minder ver om het snoer heen.
- schuifgeval op het snoer: bij beide aanwezig
- oortjes: gedeelte in het hoor is van hetzelfde formaat, als de andere goed zaten zal deze ook goed zitten. duideijk is te zien dat de vormgeving van het gedeelte van de oortjes buiten de het oor anders is. deze komt iets verder naar buiten dan het oudere model, echter moet dit ook wel want het snoer vanuit het oortje is maar door een klein extra stukje omhult ter versteviging waardoor je de oortjes verplicht bent in en uit te doen door het zilver/blauwe/rode gedeelte beet te pakken.
extra's: verder geen extra accessoires bijgeleverd

mijn eigen menig is dus dat ik de geluidskwaliteit erg goed vind (ik gebruik ook een mp3-speler van sony voor het geval dit uitmaakt). hij draagt fijn in de oren, maar ik vind het vervelend de oortjes niet net op het snoer te kunnen beetpakken. voor de rest vind ik de het een kwetsbaar ding, als je er voorzichtig mee omgaat moet het echter geen probleem zijn.
persoonlijk heb ik veel liever het oude model...