AKG K319

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AKG K319 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

matt1968 25-06-2011
Geschreven voor: AKG K319

De inears van bose gekocht,maar toch niet dat geluid wat ik er van verwacht had,uitgekomen op de 319 van Akg,en ik kan zeggen dat deze oordoppen de prijs meer dan waard zijn.
Ook de 340 van Akg geeft eenzelfde warm geluid zonder dat het irritant wordt.
DE lage,midden en hoge tonen worden over een breed spectrum weergegeven,zonder dat een van de tonen overheersend wordt.Akg chapeau.

Anoniem 30-05-2010
Geschreven voor: AKG K319

Was op zoek naar een goede oortelefoon voor mijn MP3 speler. De noise cancelling earbuds (die dopjes die je in je gehoorgang moet duwen) vielen bij mij af. Veelal te veel bas en goed voor de medemens om je heen (horen immers niks) maar zeer slecht voor je oren: oorontstekeningen veroorzaken, te veel druk op trommelvlies en andere (geh)oorklachten. Na veel beluisterd te hebben in winkels en reviews/testen te hebben gelezen kwam ik uiteindelijk bij deze AKG's van Harman Kardon uit. Schijnen d eneige high-end oordopjes te zijn onder de 100 euro als je de testen mag geloven. Nou inderdaad wat klinken deze 319's goed. Klank is zeer neutraal d.w.z. niet teveel laag, mids of snerpend hoog. Detailrijk tot en met, ik hoor microdetails die ik zelfs op mijn traditionele hoofdtelefoon Sennheiser hd585 (toendertijd 300 euro) niet waarneem. Deze 319's hebben een ruimtelijk "3D live-achtig" geluid en je beleefd daardoor de muziek echt. Draagcomfort is zeer goed omdat deze niet geheel je oor ingaan, dus gewenning is er niet. Nadeeltje is wel dat ze gemakkelijker er uit vallen bij sporten, bij normaal gebruik blijven ze goed zitten. Zijn mooi en degelijk vormgegeven. Op alleen het linker oordopje zit een voelbaar puntje, makkelijk want je hoeft dan niet naar de L en R markeringen te kijken. Zit een degelijk bewaardoosje bij, een adapterplug setje en een snoeromwinder. Ga eens luisteren want deze 319's klinken malen beter dan de Sennheisers 300 of 400. Kabelverbindingen zijn ook degelijker m.b.t. breuken. Geen lachertje of onzin: pure high-end deze 319's.