Sony MDR-E828LP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-E828LP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

jacketti 10-11-2013
Geschreven voor: Sony MDR-E828LP

Dit is lange tijd mijn favoriete oortelefoon geweest. Echter weet ik nu niet meer waar ze nog te verkrijgen zijn. De veel mindere Sony MDR-E9LP komt niet bij deze headset in de buurt. Ik zoek nog naar een volwaardig alternatie, het liefst onder de 20 euro. Mag ook van een ander merk zijn. Wie heeft een suggestie?

Ik kocht eens bij Kruidvat een paar dopjes van Sony die buitegewoon goed klonken voor hun prijs. Ze waren maar 9 euro. Met dit in gedachten en vertouwend op het merk kocht ik deze voor 14 euro bij de Mediamarkt. Toen ik ze in min smartphone pluge schrok ik van de veel mindere geluidskwaliteit. Jammer, misschien nog geschikt voor spraak. Voor muziek vind ik deze koptelefoon ondermaats.